Hlavní navigace

Názor k dotazu Reklamace platební transakce od Ondřej Drbal - Re: Reklamace platební transakce Koukám, že už i jiné...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 1. 2013 11:25

    Ondřej Drbal (neregistrovaný)

    Re: Reklamace platební transakce
    Koukám, že už i jiné banky se chovají podobně ;-)

    Co se týče délky reklamací, tam je to asi bohužel v pořádku. Ale co se týče nahlášení problému, tam už to podle mě v pořádku není:

    zákon o platebním styku:
    §115 (1) Jestliže byla provedena neautorizovaná platební transakce, poskytovatel plátce neprodleně po té, co mu plátce neautorizovanou platební transakci oznámil,

    a) uvede platební účet, z něhož byla částka platební transakce odepsána, do stavu, v němž by byl, kdyby k tomuto odepsání nedošlo,

    b) vrátí částku platební transakce, včetně zaplacené úplaty a ušlých úroků, plátci, jestliže postup podle písmene a) nepřipadá v úvahu.

    Být Vámi, obrátím se na finančního arbitra.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).