Re: Reklamace platební transakce
Koukám, že už i jiné banky se chovají podobně ;-)
Co se týče délky reklamací, tam je to asi bohužel v pořádku. Ale co se týče nahlášení problému, tam už to podle mě v pořádku není:
zákon o platebním styku:
§115 (1) Jestliže byla provedena neautorizovaná platební transakce, poskytovatel plátce neprodleně po té, co mu plátce neautorizovanou platební transakci oznámil,
a) uvede platební účet, z něhož byla částka platební transakce odepsána, do stavu, v němž by byl, kdyby k tomuto odepsání nedošlo,
b) vrátí částku platební transakce, včetně zaplacené úplaty a ušlých úroků, plátci, jestliže postup podle písmene a) nepřipadá v úvahu.
Být Vámi, obrátím se na finančního arbitra.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.