Hlavní navigace

Názor k dotazu Výměna vadného dílu - uznatelný náklad? od EvaP - Re: Výměna vadného dílu - uznatelný nákl tak za...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 5. 2013 9:57

    EvaP (neregistrovaný)

    Re: Výměna vadného dílu - uznatelný nákl
    tak za prvé mělo proběhnout nějaké reklamační řízení a pokud toto konečný zákazník neučinil, tak podle mého má smůlu..
    šlo by to v případě, že by zákazník reklamoval, vy byste reklamaci neuznali a on se obrátil na nějaký zkušební ústav/soud, který by mu dal za pravdu a to pak náleží zákazníkovi úhrada veškerých jeho výdajů spojených s reklamací.. vy ale nemáte nic takového, takže buďto fakturu vrátíte anebo ji uhradíte, ale já osobně byl dala do nedańových nákladů....

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).