Hlavní navigace

Názor k dotazu Dohoda o narovnání od lk - Re: dohoda o narovnání nějaké škody zákazník reklamoval -...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 7. 2013 14:48

    lk (neregistrovaný)

    Re: dohoda o narovnání
    nějaké škody zákazník reklamoval - měly vzniknout chybami našich pracovníků - nesprávně zvoleným průměrem vrtu, špatným obsypem atd.. většinu těchto reklamací jsme neuznali. ale abychom zabránili delšímu sporu a případným soudům, dohodli jsme se, že mu uhradíme těch 80.000,- dohoda o narovnání.
    naše pohledávka vůči němu je cca 55.000,- .
    tedy z toho narovnání 80 tis. část zaúčtovat jako škodu ( tu kterou zákazník vyčíslil ) a pak započíst s naší loňskou pohledávkou.
    Pokud by zákazníkem vyčíslená škoda měla být daňově uznatelná, museli bychom ji vymáhat po našich zaměstnancích? Protože to určitě majitel nemá v úmyslu.
    děkuji

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).