Re: dohoda o narovnání
nějaké škody zákazník reklamoval - měly vzniknout chybami našich pracovníků - nesprávně zvoleným průměrem vrtu, špatným obsypem atd.. většinu těchto reklamací jsme neuznali. ale abychom zabránili delšímu sporu a případným soudům, dohodli jsme se, že mu uhradíme těch 80.000,- dohoda o narovnání.
naše pohledávka vůči němu je cca 55.000,- .
tedy z toho narovnání 80 tis. část zaúčtovat jako škodu ( tu kterou zákazník vyčíslil ) a pak započíst s naší loňskou pohledávkou.
Pokud by zákazníkem vyčíslená škoda měla být daňově uznatelná, museli bychom ji vymáhat po našich zaměstnancích? Protože to určitě majitel nemá v úmyslu.
děkuji
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.