Re: OT - zákaznická karta České pošty
Zákaznickou kartu mám 14 dní a po těch "zkušenostech" jsem to dnes už nevydržel a napsal na ČP dotaz, zda to myslí s kartou vážně nebo si dělají z lidí srandu.. a měl pár dalších věcných k fungování karet do budoucna:
1) ad slevy - asi tam nějaké jsou, ale na 20 balících/dopisech jsem "ušetřil" asi 3 koruny. Což je naprostá bomba a bez karty bych asi zkrachoval :-)).
2) ad podací lístky - zatím jsem pokaždé musel podací lístek vyplnit, jinak by mi poštu nevzali
3) ad. info o doručení - opět žádná změna oproti normálu. žádné info o doručení zásilky jsem neobdržel.....musel jsem si to najít až na trackingu na web stránkách ČP dle čísla balíku.
Takže karta se mi momentálně jeví jako naprosto zbytečná pro zákazníka. Zato ČP má krásný přehled, co kdy a čeho kdo posílá....takže při výběru určitého vzorku má docela pěkná data, se kterými může dál pracovat. Nehledě na to, že podpisem smlouvy ke kartě člověk stvrzuje souhlas s poskytnutím osobních údajů pro komerční, reklamní, obchodní sdělení.
Ještě počkám, co mi odpoví ČP.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.