Hlavní navigace

Názor k dotazu Reklamace od business.center.cz - Re: Reklamace Ještě bych upřesnil interpretaci.Nejde vůbec o to,...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 11. 2006 12:19

    business.center.cz (neregistrovaný) 195.47.19.---

    Re: Reklamace
    Ještě bych upřesnil interpretaci.
    Nejde vůbec o to, jestli bunda byla v okamžiku prodeje rozpáraná (ještě to tak), ale o to, jestli měla bunda v okamžiku prodeje takovou vadu (nekvalitní stehy?), že se následkem této vady následně rozpárala.

    Prodávající by tedy neměl žádnými svědky dokazovat, že bunda nebyla rozpáraná, nýbrž by musel prokázat, že v okamžiku prodeje neměla bunda vady, které následně zapříčinily rozpárání (např. tedy neměla nekvalitní stehy, nekvalitní nitě, či co já vim co).

    Bohužel je to v praxi celé mnohem komplikovanější, protože prodejci nová pravidla absolutně nerespektují a nezbývalo by než se soudit - zkuste v tomto případě alespoň ČOI.

    Robert Haken

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).