Hlavní navigace

Názor k dotazu Storno, nebo dobropis? od Jitka_D - Re: storno, nebo dobropis? >>>>>*** Jen můj názor:...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 8. 2007 16:49

    Jitka_D (neregistrovaný) 62.177.70.---

    Re: storno, nebo dobropis?
    >>>>>*** Jen můj názor: protože ZDPH nezná pojem STORNO
    >>>>>jako opravu, chovala bych s tomu pro jistotu jako k
    >>>>>opravě dle §42/1/a (přestože je evidentní, že k UZP
    >>>>>ani
    >>>>>nedošlo) a opravovala dobropisem a se vším, co zákon
    >>>>>u
    >>>>>dobropisů vyžaduje ***


    >*** Já vím :-) - můj názor viz. výše :-) ***

    musela jsem umazat kus :((

    LeoX, souhlasím s tím, co píšete, ale již několikrát jsem musela místo storna udělat dobropis. Pokud pominu, že jsem neustále označována za prudila, co otravuje s nějakými datumy a odmítá učinit, co jednatel slíbil, že nebude problém, ale jak jinak zrušit 2x fakturaci tehdy, když odběratel trvá na dobropisu, právě proto, že je jiné období a předhodí „zaklínadlo“ : my už máme uzavřené období a jsme po auditu. Nejspíš se sklady neauditují)) Co takhle DUZP VDF – v dobré víře fakturováno)) Nicméně dneska už bych to neudělala a poslala bych doporučeně oznámení (asi tak jako se dělá jednostranný zápočet)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).