Hlavní navigace

Názor k dotazu Storno, nebo dobropis? od bdm - Re: storno, nebo dobropis? *** Jsem ráda, že můj...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 8. 2007 17:23

    bdm (neregistrovaný) 217.196.220.---

    Re: storno, nebo dobropis?
    *** Jsem ráda, že můj postup někdo chápe :-) Je to přeně o tom, o čem píše Jitka - o té druhé straně. Když udělám takovou chybu, že dvakrát fakturuji a zjistím to třeba za dva měsíce a pošlu nějaké storno faktury, tak tím jako by říkám: "Ano, já jsem chybu udělala ale co je mi po Vás, Vy si podejte dodatečné, Vy jste si neoprávněně nárokovali, tak se s tím nějak poperte". Většina asi řekne, že to zákon říká a že to tak musí být. Já říkám, že nemusí, když se ty dvě strany dohodnou, aby se to dalo vyřešit dobropisem. Obě strany na tom přece musí mít zájem. A státní kasa se taky neokrádá, protože ve stejný moment (při chybě) bylo nárokováno i odvedeno a ve stejný moment (přijetí dobropisu) se vrací. ***

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).