Hlavní navigace

Názor k dotazu Storno - datum od Pavla - Re: Storno - datum Já vím, ale jsme firma,...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 10. 2007 9:43

    Pavla (neregistrovaný)

    Re: Storno - datum
    Já vím, ale jsme firma, která má tisíce dobírek od občanů, ta evidence posouvání data duzp, kdy zaplatili by mi zabrala kolik dnů.
    Ty nepřevzaté balíky se moc často nevyskytují a než udělat storno mě jiné řešení nenapadá, není to přece ani vyzvednuté. A podávat kvůli pár korunám dod. dap dph - okolo 50kč, ani to se mi nechce, nechám duzp radši v období, kdy jsem vrácení dobírky od pošty převzala. Tak ať mi na těch pár korun vypálí penále, ale to přiznání je odeslané a svědomí mám čisté, že se pak stane, že si lidé balík nepřevezmou, za to já již nemůžu. Pavla

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).