Hlavní navigace

Názor k dotazu Intrastat - reklamace od fidelka - Re: Intrastat - reklamace >Dobrý den,>od května máme povinnost...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 6. 2010 13:01

    fidelka (neregistrovaný)

    Re: Intrastat - reklamace
    >Dobrý den,
    >od května máme povinnost vykazovat intrastat pro
    >odeslané zboží. Můj dotaz se týká reklamací. Důkladně jsem
    >si přečetla příručku k intrastatu, ale nevím jestli
    >vyvozuji zcela správný závěr.
    >
    >Naše záruční doba je 2 roky. V článku 6.4. jsem se
    >dočetla, že pokud se jedná o opravu zboží - do intrastatu
    >nevykazujeme (pokud se nezmění jeho povaha). Po té
    >jsem si přečetla článek 13.1. a už nevím jestli uvažuji
    >správně.
    >
    >1. Pokud je zboží vráceno v důsledku špatně zaslaného
    >zboží (špatný druh zboží, omylem odesláno jinému
    >odběrateli) - v tomto případě vykazuji
    >2. pokud předpokládám opravu vráceného zboží (ještě v
    >rámci garance) - nevykazuji
    >3. pokud měním za stejný nebo jiný druh zboží -
    >vykazuji
    >
    Dobrý den,
    ale pokud to dobře chápu, tak vykazujete pouze odeslání a né přijetí. Když vám to někdo vrací a vy by jste vykazovala přijetí, tak pak jo, dáte to do přijetí...... Ale píšete pouze o odeslání ??
    Tam se dápají pouze dobropisy do odeslní a to se opravuje ten původní měsíc.
    >Chápu to správně??? Předem děkuji za reakce

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).