Re: datum v programu pohoda
Dobrý den, a oni mají pokladnu (vedete účetně např. 1-10) nebo to platí ze svého a vy jim to proplácíte z centrální "vaší pokladny" ? Nebo jen účtujete?
Pokud pouze účtujete do jejich pokladny, tak datumy z dokladů. Pokud proplácíte, tak to děláme tak, že za leden 2013 všechny dokladu dostanu např.1.2.2013, do Pohody zadám datum zadání 31.1.2013 a DUZP dle dokladů (aby bylo v DPH az 1/2013). Pokud se pak najde v kapse nějaký drobný doklad z ledna až v prosinci, tak zadáme do prosince.
Re: datum v programu pohoda
Platí to ze svého a já jim potom dávám peníze a účtuji. Předemnou to účetní dělala, že doklady za leden zadávala s datumem vystavení, proplacení i DUZP vždy poslední den v měsíci tedy leden a to třeba před podáním DPH což je únor a mezi tím byly pokladní doklady z února a posloupnost dokladů rozházená, tak ráda poberu od Vás zkušenosti
Re: datum v programu pohoda
Správně byste měla zadat do programu tehdy, když jim vyplácíte peníze, to by mělo být i datum DUZP, čímž zase trochu šidíte firmu, protože si dá o měsíc později do DPH. Záleží kdy vám ty doklady opravdu nosí. Nevím jaké máte obraty na těch pokladnách, ale udělala bych následovně
1) Domluva, že doklady dostanu fyzicky poslední den v měsíci,pak vše zadání i DUZP bude třeba toho 31.1. Praxe = přinese do 3 dnů po ukončení měsíce, po tu dobu nezapíšu nic do PC, počkám a po dokončení předchozícho měsíci doúčtuji.
Jde to udělat i tak, že vynechám jedno číslo v řadě a vše od 1 člověka zaúčtuji na 1 výdajový doklad.
2) Založím v Pohodě každému člověku (středisku) svou pokladnu. Pokud jich nejsou desítky
My děláme kombinaci obojího
Re: datum v programu pohoda DĚKUJI
>>Platí to ze svého a já jim potom dávám peníze a
>>účtuji. Předemnou to účetní dělala, že doklady za
>>leden
>>zadávala s datumem vystavení, proplacení i DUZP vždy
>>poslední den v měsíci tedy leden a to třeba před
>>podáním
>>DPH což je únor a mezi tím byly pokladní doklady z
>>února a posloupnost dokladů rozházená, tak ráda poberu
>>od
>>Vás zkušenosti
>
>Správně byste měla zadat do programu tehdy, když jim
>vyplácíte peníze, to by mělo být i datum DUZP, čímž
>zase trochu šidíte firmu, protože si dá o měsíc později
>do DPH. Záleží kdy vám ty doklady opravdu nosí. Nevím
>jaké máte obraty na těch pokladnách, ale udělala bych
>následovně
>1) Domluva, že doklady dostanu fyzicky poslední den v
>měsíci,pak vše zadání i DUZP bude třeba toho 31.1.
>Praxe = přinese do 3 dnů po ukončení měsíce, po tu dobu
>nezapíšu nic do PC, počkám a po dokončení předchozícho
>měsíci doúčtuji.
>Jde to udělat i tak, že vynechám jedno číslo v řadě a
>vše od 1 člověka zaúčtuji na 1 výdajový doklad.
>2) Založím v Pohodě každému člověku (středisku) svou
>pokladnu. Pokud jich nejsou desítky
>My děláme kombinaci obojího
Internet Info BusinessCenter.cz (businesscenter.podnikatel.cz)
Server s informacemi pro podnikání.
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.