Hlavní navigace

Vlákno názorů k dotazu Prohlášení poplatníka od xxxx - Re: Prohlášení poplatníka zp. a soc. dopláceno za ty...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 6. 2013 15:21

    xxxx (neregistrovaný)

    Re: Prohlášení poplatníka
    zp. a soc. dopláceno za ty dva dny nebude, nejsem mzdová účetní, ale z diskuzí vím, že je to pro firmu nevýhodné napsat od 1.6., když je sobota a vy nepracujete. proč to vám nedokážu vysvětlit, ale třeba vám to napíše nějaká mzdová účetní, zaměstnavatel postupuje správně a vše je v pořádku

  • 3. 6. 2013 15:33

    Auš (neregistrovaný)

    Re: Prohlášení poplatníka
    Nastupuji k novému zaměstnanci a co to prohlášení musí mě ho zaměstnavatel u kterého končím vydat

  • 3. 6. 2013 15:40

    Kara (neregistrovaný)

    Re: Prohlášení poplatníka
    Daňové prohlášení (takový růžový dvojlist) se podepisuje pro toho zaměstnavatele, ten on si nechá. Na něm zaměstnanec žádá o uplatnění slevy z daně. Takže u nového zaměstnavatele opět podepíšete toto prohlášení nově.
    Starý zaměstnavatel Vám měl 31.5. vydat zápočťák, takže ten si od něj vyžádejte a předejte tomu novému zaměstnavateli. A po výplatách za květen si od starého zaměstnavatele vyžádejte potvrzení o zdanitelných příjmech, to budete potřebovat na začátku příštího roku pro roční zúčtování daně nebo pro daňové přiznání (aby se Vám vyrovnaly daně).
    Co se týká nové smlouvy - tu mohl zaměstnavatel sepsat od 1.6. nebo od 3.6., to je na něm, pojištění se za ty 2 dny nedoplácí, akorát Vám ty 2 dny nebudou počítané do odpracované doby pro důchod.
    Co je ale nevýhodné je to, že když máte smlouvu od 3.6., nenáleží Vám ze zákona dovolená za červen (ale pokud by vám ji ale zaměstnavatel za červen chtěl přiznat, může).

  • 3. 6. 2013 15:48

    Auš (neregistrovaný)

    Re: Prohlášení poplatníka
    Smlouvu budu mít na dobu určitou do konce roku. Na dovolenou budu mít nárok od kdy a kolik za celého 1/2 roku

  • 3. 6. 2013 15:54

    Auš (neregistrovaný)