Hlavní navigace

Vlákno názorů k dotazu reklamace televize od KL - Re: reklamace televize v obchodech teď záruční listy nepotvrzují,...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 11. 2006 10:23

    KL (neregistrovaný) 88.100.113.---

    Re: reklamace televize
    v obchodech teď záruční listy nepotvrzují, ale potvrdí Vám ho, jakmile se zpět vrátíte a řeknete, že je vše v pořádku, ve Vašem případě bych se zpět vrátila do makra, řekla bych co je za problém s TV a hned bych jí jim tam nechala, oni zřejmě jí převezmou na servis a pak buď Vám dají novou, nebo opravou, případně Vám vrátí peníze. Vemte si sebou jak záruční list tak i účtenku o zaplacení

  • 20. 11. 2006 13:40

    graver (neregistrovaný) 193.85.226.---

    Re: reklamace televize
    Tato informace není zcela přesná.
    Prodejce je povinnen záruční list vystavit dle §620/3 ObčZ (pokud povaha věci neumožňuje vydat pouze účtenku, která ovšem musí mít stejné náležitosti, jako ZL). Pozdější potvrzení ZL s možností vyzkoušení poskytují někteří prodejci nad rámec zákona a nezbavuje je to povinnosti potvrdit ZL okamžitě (při prodeji), pokud si o to řeknete.
    Nákup v Makru ale v režimu ObčZ neprobíhá, neboť jde o vztah mezi podnikateli (tedy dle ObchZ). Podmínky reklamace, o kterých se zmiňujete (do 6 měsíců atd.) pro vás tedy neplatí - vztah se řídí výhradně obchodními podmínkami Makra. Je-li věc vadná, zřejmě nesplňuje ani vámi citované podmínky (vrácení do 30 dní), protože není schopná dalšího prodeje. Televizi budete ovšem muset opravdu do Makra dopravit na vlastní náklady.
    Reklamační podmínky Makra najdete zde:
    http://www.makro.cz/index.php?page_id=129&s=67

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).