Re: pračka do výdajů???
Řešila jsem podobný problém s dřevorubcem FO, který si nutil také pračku do výdajů a k tomu každý měsíc kila prášků s tím, že si pere montérky. Napsala jsem si to písemně a nechala jím podepsat, že ví o riziku a že si to zodpoví při případné kontrole. Jen příští rok přešel k jiné účetní, která mu prý nedělala problémy....
Re: pračka do výdajů???
stejně jako Eva M. budu tvrdit, že zdůvodníte-li, osobně taktéž problém nemám. Pračka v květinářství??? Používáte bílé ubrusy na vystavení květin?? Perete pracovní oděvy a výhradně ty??? Pak nemám jako účetní či poradce problém vysvětlit sama, ale stejně jako úřad POTŘEBUJI dokázat, že to tak je...... víte co, jiné je to v hospodě, co nemá prádelnu, v ubytovacím zařízení, dokonce u řemeslníků, co mají sdružení a koupili si pračku do dílny, protože manželky řvaly.... , prostě ji na noc naládují montérkama a ráno je vytáhnou suché, bo mají sušičku :-))), ale to můžeme předvést, vysvětlit, zdůvodnit. P.S. u řemeslníků jsem předvedla v praxi :-)))
Re: pračka do výdajů???
Já se setkala s tím, že řemeslník sice neměl pračku v majetku, ale kupoval si a dával do nákladů prášky na praní. Měl od místního FU povolené množství, kolik ho směl koupit - prý si vypočetli, kolik spotřebuje na vyprání montérek...:-) a tak to dávají všem řemeslníkům v okolí stejně.
Jinak mi ve firmě pračku máme taky, nelíbí se mi to, i když si pereme utěrky, ručníky a některé jiné věci. Ale upozornila jsem na to, že to při kontrole na sebe nevezmu, že je to věc šéfů, aby to zdůvodnili...
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.