Hlavní navigace

Vlákno názorů k dotazu Daňový bonus od beta - Re: Daňový bonus měla jsem jednu firmu, ale to...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 2. 2010 22:20

    beta (neregistrovaný)

    Re: Daňový bonus
    měla jsem jednu firmu, ale to jsme vyřídili v běžném roce, nejsem žádný odborník, ale domnívám se, že žádost podává z-tel v případě, že nemá dostatek finančních prostředků k výplatě bonusu, resp. je to jakási "pomoc" od státu v případě pokud nemá z-tel peníze nebo je nechce naopak použít k výplatě bonusu, to je můj názor a tak trochu mi to potvrzuje i info z webu MF k tiskopisu, kde se vysloveně píše - tiskopis, na kterém m o h o u , nikoliv musí ...

    Tiskopis - 25 5241 MFin 5241 vzor č. 3
    na kterém mohou plátci daně žádat FÚ o poukázání chybějící částky vyplacené plátcem daně poplatníkům na měsíčních daňových bonusech (§ 35d odst. 5 zákona o daních z příjmů).
    http://cds.mfcr.cz/cps/rde/xchg/SID-3EA98423-40623CFB/cds/xsl/57_5301.html?year=
    nechť vám pracovnice FÚ řeknou, dle jakého § musíte požádat, ale jak říkám, nemám s tím zkušenost, pouze se takto domnívám

  • 26. 2. 2010 7:16

    h.a.n.a. (neregistrovaný)

    Re: Daňový bonus