Re: Propl.svátků-prosím p.Líbu, pí.Jasno
Přesně tak, v září 2012 bylo 20 prac. dnů, zam-ec odpracoval 17 dnů, 3 dny jsme mu zaplatili dovolenou a nemá zaplacený svátek. V Money se u fixních mezd musí zadávat svátek ručně (jinak jsem to zatím nevyčetla), a já si bohužel nevšimla, že kolegyně svátek nezadává - prostě jsem nekontrolovala mzdy po mzdové účetní. Dělala jsem dříve mzdovou účetní, ale teď ve firmě dělám fin. účetnictví-tak mě nenapadlo mzdy po ní zkontrolovat :-( Myslím si trochu, že si mzdy má kontrolovat ona, ale asi to nedělala, a teď nevím, jak to co nejjednodušeji napravit. Rozhodně jsme nikoho nechtěli připravit o peníze, takto to u nás nechodí. Zaměstnanci placení hodinovkou mají vše v pořádku. Moc děkuji za radu.
Omlouvám se za mystifikaci, září 2012 je správně. Ale např. červenec 2012 bylo 20 prac.dnů+2 svátky. Za-mec má zaplaceno jen těch 20 prac. dnů, to stejné i květen 2012 - bylo 21 prac.dnů+2 svátky, zam-ec má zaplaceno 19 prac.dnů+1 den dovolenou a zase nemá zaplacené ty 2 svátky. Když jsem to zjistila, tak jsem z toho byla fakt na mrtvici :-)
>>>V září bylo 19 pracovních dnů a 1 svátek. Jestli máte
>>>17 dnů odpracováno a 3 dny dovolená, tak to máte
>>>správně. Určitě jste krátili mzdu za svátek?
>>Omlouvám se za mystifikaci, září 2012 je správně. Ale
>>např. červenec 2012 bylo 20 prac.dnů+2 svátky. Za-mec
>>má zaplaceno jen těch 20 prac. dnů, to stejné i
>>květen
>>2012 - bylo 21 prac.dnů+2 svátky, zam-ec má zaplaceno
>>19 prac.dnů+1 den dovolenou a zase nemá zaplacené ty
>>2
>>svátky. Když jsem to zjistila, tak jsem z toho byla
>>fakt na mrtvici :-)
>
>Kdyby se jednalo o dělníky, asi bych to opravila, ale
>u společníků mi to přijde jako zbytečná práce. Píšete,
>že jim to nevadí a pochybuji, že by se kontrola
>zaměřila právě na jejich mzdy.