Re: CITFIN
Dobrý den, podělím se s Vámi o náš zažitek.
Citfin od určité doby zrušil své účty u UniCredit bank a směnný obchod jsme právě prováděli v té době. Máme totiž účet u UniCredit bank, a proto jsme měly peněžní prostředky vždy připsány ještě týž den, kdy proběhla směna. Na příkaz pana jednatele jsme uzavřeli směnný obchod po telefonu. Pak jsme mu řekli, že peníze dorazí na druhý den. Nesouhlasil s tím. Odjíždí na služební cestu a pokud nebudou na účtu dnes, že je nechce. Dostali jsme příkaz pana jednatele obchod zrušit.Doba během které jsem volala ohledně uzavření obchodu a následně jeho zrušení nebyla více než 15 min.
Za toto zrušení nám bylo z vaší strany předepsáno k úhradě 1200 CZK. Překvapilo nás, že je zpoplatněno zrušení transakce i v tak krátkém čase. Přesto, že jsme Citfin žádali, aby skutečně tento poplatek zvážili, že jsme u nich provedli dosud směnné obchody za 1,3 mil. EUR, nevyhověli nám. Poplatek byl předepsán k úhradě účetní. OD TÉ DOBY JSME S CITFINEM JIŽ NIKDY NEOBCHODOVALI.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.