Re: SMS financni poradenstvi, zkusenosti
Konstruktivní názor je, že poradci každé poradenské společnosti klientům lžou, tvrdí jim např. - "životní pojištní je nejvhodnejší na spoření", nedostatečně vysvětlí klientovi systém výluk, nutnost klienta pravdivě odpovědět na otázky ve zdravotním dotazníku.
A to nemluvím o tom, že je pojišťují na rizika, které nepotřebují, neřeknou jim, že odkupné bude v prvních letech nulové, tvrdí, že nejvýhodnější je odpočet na ŽP v maximální výši ( přitom úspora na dani je pouze 15%). I ČNB varovala na svých stránkách před zavádějícími informacemi, které poskytují finanční poradci.
Re: SMS financni poradenstvi, zkusenosti
Tak já si myslím, že je potřeba taky trošku něco vědět a nenechat si mazat med okolo huby. Jako pokud jsou lidi tak trošku tupy a nechají si nabulíkovat, že potřebují pojistit na seskok padákem, když se bojí výšek, tak to je blbost klienta. Neomlouvá to samozřejmě poradce, ale chce to trošku selského rozumu a jen tak jim to neprojde. Jsem ráda, že jsem narazila na SMS, protože u nich se tohohle nebojím. Přistupovali velmi individuálně, trpělivě vysvětlovali, takže co víc, než palec nahoru !!!!!
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.