Re: osmihodinová prac. doba
Ještě bych měla jednu prosbičku, když Vás mám na drátě :) Určitě budete vědět, já jsem začátečník, mám první kontrolu z OSSZ, píší, že bude za období od 2.1.2014 do konce posledního zúčtovaného dne, kontrola je v pondělí 3.3.2014, což ještě nebudu mít hotové mzdy za únor. Chápu to tedy dobře, že jim můžu předložit jen za leden? Nebo musím rychle dodělat i únor?
Re: Kontrola OSSZ?
>
>>>>>Ještě bych měla jednu prosbičku, když Vás mám na
>>>>>drátě
>>>>>:) Určitě budete vědět, já jsem začátečník, mám první
>>>>>kontrolu z OSSZ, píší, že bude za období od 2.1.2014
>>>>>do konce posledního zúčtovaného dne, kontrola je v
>>>>>pondělí 3.3.2014, což ještě nebudu mít hotové mzdy za
>>>>>únor. Chápu to tedy dobře, že jim můžu předložit jen
>>>>>za
>>>>>leden? Nebo musím rychle dodělat i únor?
>>>>to mne přeceňujete, nemám vůbec tušení, co a za kdy
>>>>budou chtít, takže sorry, třeba se ozve někdo zkušený
>>>
>>>Ano, jen za leden. Připravte si smlouvy, mzdové
>>>listy,
>>>přehledy k výpočtu odvodů, docházku.
>>
>>Ještě kontrolují ELDP.
>
>Děkuji za odpovědi. A ELDP se vystavují za každý
>měsíc? Mám pouze jednoho zaměstnance, a to od 2.1.2014 -
>mám mít tedy nějaký ELDP?
Já nechápu, že vás chtějí kontrolovat po 1. výplatě zaměstnance.
Vy jste asi úplná začátečnice ve mzdách, tedy soudím podle toho,že se ptáte na ELDP (zda ho máte dělat každý měsíc).
Je to tak?
Re: Kontrola OSSZ? Na začátku ?
Kdysi dávno, blahé paměti, zvaly úřady správy sociálního zabezpečení své "ovečky" ke kontrole na počátku jejich nahlášení jako zaměstnavatele. Aby zkontrolovaly, zda mají vůbec nějakou účetní, která umí vypočítat mzdy a která jim zvládne jednou za měsíc poslat Přehled. Ale je to tak dávno, že i nejstarší pamětníci mají co dělat, aby si na to vzpomněly. Také proto, že nyní mají kontrolní oddělení OSSZ co dělat, aby stíhaly zvát své "ovečky" v obdobích 2-3 let od poslední kontroly. Tak milé děti, a teď umýt, vyčistit zoubky a spát :-)