Re: oprava účtování
Právě, že zůstatek BÚ mi taky nesedí - pořád o těch 1008,-. Při podávání DzP PO jsem to kontrolovala, ale měla jsem tam nějaké resty, které jsem musela zcela předělávat a bohužel jsem si nevšimla, že jsem oněch 1008 uvedla v zápisu 2x. Účto mám ale už zavřené a jelikož jsem samouk, tak si moc nevím rady. Šlo by to nějak přes účet 395 .... tudíž 395/314xxx a pak 221/395, nebo na to musím jít zcela jinak. Moc děkuji
Jestli mohu být upřímná, tak ten pravý průšvih nastane, až Vám přijde nějaká kontrola. Vedete podvojné účetnictví, máte povinnost mít inventury ke všem rozvahovým účtům a podle toho, co píšete, nemáte asi nic. Nejde ani tak o zdvojený zápis, ten bych odúčtovala 221/314, ale o celkovou úroveň vedení účetnictví. Vždyť ani nevíte, co kde máte naúčtováno....
V pořádku, může to tak působit a opravdu v mnohém jsem samouk. Nicméně chodím k účetní poradkyni a vše mi při kontrole sedělo. Jak stav BÚ, tak vše ostatní..... vše si řádně kontroluji. Bohužel jsem si pak vytvářela u jednoho účtu analytiku a tam mi vznikl problém, který je složitější na rozepisování. Vím, pak jsem si to měla dodatečně ještě jednou pořádně dokontrolovat, když jsem tam dělala změnu, ale nedošlo mi to.
>>>>>>Prosím, při kontrole jsem zjistila, že jsem si při
>>>>>>zaúčtování bank. výpisu zaúčtovala jednu částku 2x.
>>>>>>Jedná
>>>>>>se o 1008Kč a je to za rok 2013. Jedná se o platbu
>>>>>>dl.
>>>>>>zálohy. Momentálně, když mi přišlo vyúčtování, tak mi
>>>>>>tam stále těch 1008Kč "visí", i když jsem je vlastně
>>>>>>nikdy nezaplatili a já si je nedopatřením v roce 2013
>>>>>>tam zaúčtovala. Nevíte někdo co s tím??
>>>Jestli mohu být upřímná, tak ten pravý průšvih
>>>nastane, až Vám přijde nějaká kontrola. Vedete
>>>podvojné
>>>účetnictví, máte povinnost mít inventury ke všem
>>>rozvahovým
>>>účtům a podle toho, co píšete, nemáte asi nic. Nejde
>>>ani tak o zdvojený zápis, ten bych odúčtovala
>>>221/314,
>>>ale o celkovou úroveň vedení účetnictví. Vždyť ani