Vlákno názorů k dotazu Oprava DPH - špatná řádek přiznání k DPH od Jana N. - Re: Oprava DPH - špatná řádek přiznání k >Dobrý...

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 6. 2014 6:56

Jana N. (neregistrovaný)

Re: Oprava DPH - špatná řádek přiznání k
    >Dobrý den,
    >prosím Vás o názor jak byste postupovali v tomto
    >případě:
    >Když jsem chtěla odevzdat DPH za květen, tak jsem si
    >všimla, že mám jednu vystavenou fakturu za květen
    >uvedenou s přenesenou daní a padá mi do řádku 25 přiznání k
    >DPH. Je to špatně a měla by tam být normálka sazba 21
    >%. Teď řeším co s tím. Jestli mám špatně vystavenou
    >fakturu ještě do května stornovat a vystavit novou a
    >správně a jestli mám dát vědět odběrateli, že jsem
    >takovou opravu provedla. Psala jsem paní účetní z
    >odběratelské firmy, ale ta se mi neozývá. A ještě jsem zjistila,
    >že stejnou chybu mám v přiznání za duben, ale to je už
    >odevzdané. Nejradši bych obě faktury stornovala do
    >května a znovu je v květnu vystavila, nechce se mi za
    >duben podávat dodatečné přiznání. Ale nevím co by na to
    >finančák řekl?
    >Prosím poradíte jak byste to řešili?
    >

neřešila bych to v žádném případě nijak, pokud je faktura v režimu a obě strany akceptují, žádné opravy se nedělají, FÚ s tím nemá problém ani nedoměří
    >Moc moc díky za rady
    >Míla

• 25. 6. 2014 7:12

MilkaC (neregistrovaný)

Si zase ale říkám, že když přijdou na kontrolu jenom k nám, tak mne můžou nařknout z toho, že jsem neodvedla DPH. Pochybuju, že si půjdou k odběrateli zkontrolovat jestli on to zaúčtoval ve stejném režimu nebo si DPH nárokoval?
    Díky za názory

• 25. 6. 2014 7:38

DM (neregistrovaný)