Re: Neshodné výrobky a EU
Špatně opracované díly zůstali u nás, my jsme za ně opracování nefakturovali. Je to náhrada za jejich díly. Děkuji za Váš čas.
Re: Neshodné výrobky a EU
Děkuju Vám Alli. Takže kdyby nastal případ, že by jsme opracování vyfakturovali a zákazník by nám vyfakturoval opravu špatných kusů, už by faktura vstupovala do DPH?
Re: Neshodné výrobky a EU
Pokud by kontrola u nás nezjistila zmetky, tyto kusy jsme nafakturovali zákazníkovi a až u nich kontrola by zjistila špatné kusy a zákazník by nám fakturoval opravu těchto špatných kusů.
Re: Neshodné výrobky a EU
píšete: "že bychom opracování vyfakturovali", tomu jsem nerozuměla opravou vadných kusů vám zákazník žádnou službu neposkytuje, takže dle mého názoru jde také o náhradu škody (vícenáklady spojené s opravou vadných ks)