Vlákno názorů k dotazu Reklamace - účtování od Božena - Re: Reklamace - účtování A cena byla stejná? Pokud...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 1. 2015 10:49

    Božena (neregistrovaný)

    Re: Reklamace - účtování
    A cena byla stejná? Pokud ne, tak bych asi doklad z roku 2013 napsala mínusem ve stejném dni toho 6.10. 2014 a nový doklad klasicky. Pokud Vám provedli jenom výměnu konvice za stejnou cenu. Schovala bych si jen účtenku kvůli další reklamaci a nic nezapisovala.

  • 21. 1. 2015 11:49

    K. (neregistrovaný)

    Re: Reklamace - účtování
    Ano, cena byla stejná. Na té nové účtence je jedním řádkem napsáno storno k té původní účtence a dalším řádkem označení a cena vyměněné konvice. Cena celkem je nula a základ DPH a DPH taky nula. Takže si to mám jen přiložit k té původní okopírované účtence z roku 2013 (originál si nechali v obchodě)?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).