Re: Reklamní předměty
Jasne, to je vsechno předáno před koncem roku, mame k tomu i soupis, něco posíláme doporučeně, něco dáváme osobně...., mame nafocene s logem ...
Jen jsem ted za prosinec kontrolovala a měla to hozene na nedanovem uctu,abych se pak poradila, ale danar dojde az v breznu, tak jsem zkusila tady, co si o tom myslite. Ja nevidim moc duvod proc to davat nedanove, vychazi mi to dle vsech "instrukci", ze to lze aplikovat na reklamni predmet, ale prosim o nazor zkusenejsi..
Re: Reklamní předměty
sedi mi to na reklamní předmět, jen jsem mela trosk probém, ze to je jídlo. Jeste ale prosím, pokud je to opatřeno /ty paštiky/ pouze logem společnosti, které standardne všude používáme,ale nemáme registrované jako ochranou známku, vidíte v tom problém ? nazev společnosti tam není...
Re: Reklamní předměty
a nevidim moc duvod proc to davat nedanove,
>>>>>>vychazi mi to dle vsech "instrukci", ze to lze
>>>>>>aplikovat
>>>>>>na reklamni predmet, ale prosim o nazor zkusenejsi..
>>>>>pokud splňuje podmínky uvedené v §25 odst. 1 ZDP (dle
>>>>>vašeho popisu bych řekla, že ano), pak jde o daňový
>>>>>náklad (já účtuju na 501)
>>>>sedi mi to na reklamní předmět, jen jsem mela trosk
>>>>probém, ze to je jídlo. Jeste ale prosím, pokud je to
>>>>opatřeno /ty paštiky/ pouze logem společnosti, které
>>>>standardne všude používáme,ale nemáme registrované
>>>>jako
>>>>ochranou známku, vidíte v tom problém ? nazev
>>>>společnosti tam není...
>>>a co je tedy to "logo" - zkratka firmy? název firmy
>>>je
>>>jiný než "logo"
>>>reklamním předmětem může být i jídlo, např. i tiché
>>>víno
>>ano, to vino znam,
>>je to část názvu společnosti upravena v takovem logu,
>>které vsude využíváme, na reklamní účely, obálky,
>>letáky,...
>Tiché víno ze zákonů v tichosti zmizelo už v roce
>2009, i výrobky podléhající spotřební dani, takže už se
>může dávat úplně cokoli v cenovém limitu ... radím
>"přiměřeně".
a kde to v tichosti zmizelo, když v §25 odst. 1 písm. t) ZDP to pořád je?
t) výdaje na reprezentaci, kterými jsou zejména výdaje na pohoštění, občerstvení a dar; za dar se nepovažuje reklamní nebo propagační předmět, který je opatřen jménem nebo ochrannou známkou poskytovatele tohoto předmětu nebo názvem propagovaného zboží nebo služby, jehož hodnota bez daně z přidané hodnoty nepřesahuje 500 Kč a který není s výjimkou tichého vína předmětem spotřební daně,
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.