Re: jak prokázat nevyhovující pracoviště
Můžete dát podnět ke kontrole na Oblastní inspektorát práce. Co Vám tam nevyhovuje? Co zaměstnavatel nedodržuje?
Pokud chcete skončit, můžete se dohodnout na skončení poměru - pak skončíte dohodnutým dnem. Nebo můžete dát výpověď a přečkat tam výpovědní dobu.
Nevyhovuje - kancelář a zázemí. Kancelář: 1 místnost sloužící jako šatna, místo pro jídlo (na pracovišti mám dle směrnice zákaz jíst).Nejvíc mi vadí, že čelem sedím do "zdi", kterou tvoří z 90% výloha. Naproti přes ulici je dům, od kterého na mě jdou celý den ksou odlesky z oken a výloh.No a jak mám ty výlohy a musím si svítit, tak se mi zářivky odrážejí od výloh rovnou do očí. Když tu mám jednání, osoba sedí naproti mě, v těch odlescích se mi ztrácí tak se mžourám a vysvětluji, že se opravdu nepračím na ni.Takže po dvou hodinách na pracovišti mě bolí hlava(a pak až do večera). Protože jsem přestávala vidět na text, došla jsem si k lékaři, dostala jsem poměrně silné dioptrie.Toto mě trápí nejvíc - už od probuzení vědět že půjdu sem, zase mě bude pak celý den bolet hlava.Řešila jsem to s ředitelem (majitelem), reflexní folii na výlohy mi nepomůžou, protože ty zářivky do nich svítí zevnitř. Musela by se komplet předělat elektřina - to neudělá, zástěnu - to sem dát nechce a závěsy prý nesnáší.
To že na pracovišti nemám vodu, toaletu,místo kde se v soukromí najíst - celkem jsem si zvykla.Ne že by mi to nevadilo, ale jde to skousnout. Voda je přístupná ve vedlejším domě /ustrojit se,zamknout,odemknout,zamknout, projít domem do prvního patra...a zase zpátky/. BOZP se tu neřeší,bezpečáka nemáme (vše pan ředitel) před rokem a půl jsem uklouzla na schodech když jsem šla z toalety, měla jsem pak berle(výron chopinova kanálu). nojo ale pracovní úraz to nemohl být: nemám zápis, nemám svědka...a pan ředitel měl tak nějak úsměv na rtech když jsem mu to oznamovala jako že jsem tele když neumím chodit po mokrých schodech.