Vlákno názorů k dotazu Vedení skladu - chaos od LU - Re: vedení skladu - chaos Většinou e-shop nakoupí a...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 11. 2015 11:59

    LU (neregistrovaný)

    Re: vedení skladu - chaos
    Většinou e-shop nakoupí a hned prodává. Pokud je to špatně dohledatelné navrhuji inventuru k 31.12. a na základě toho bych rovnala sklad.

  • 23. 11. 2015 12:05

    Eva V. (neregistrovaný)

    Re: vedení skladu - chaos
    No právě, že je to absolutně nedohledatelné. Dodavatel to nazývá jinak než on prodává, takže já naskladňovala špatně, jiná položka mi chybí, což to by ještě šlo dohledat, ale potom nakupuje sady, které rozebírá na různé položky a to neuvádí. Takže mám hrozný manka a někdy zase přebytky. Zkoušela jsem rozdíly porovnat, ale prostě to nejde. Pokud já zaúčtuji fakturu a zboží není na skladě tak mě se to na sklad nezaúčtuje. Myslíte si kdyby napsal nějaké prohlášení, že bych o skladu tenhle rok vůbec neúčtovala a na konci z inventurou zůstatky srovnala, že by to šlo?

  • 23. 11. 2015 13:15

    LU (neregistrovaný)

    Re: vedení skladu - chaos
    >>>Dobrý den, chtěla bych požádat o radu. Mám klienta,
    >>>který prodává zboží přes e-shop. Vede daňovou
    >>>evidenci
    >>>a
    >>>skutečné výdaje, a samozřejmě, že se pokouším o
    >>>vedení
    >>>skladu. Ale teď účtuji začátek roku a absolutně
    >>>nemohu
    >>>sklad zaúčtovat. Položky ve fakturách mi prostě chybí
    >>>na skladě. Je v tom prostě chaos, pokud ho požádám o
    >>>inventuru, tak ta bude samozřejmě teď k listopadu,
    >>>ale
    >>>já už tápu v únoru. Jak by jste postupovali Vy? Mám
    >>>sklad vést a nedávat tam chybějící položky anebo ho
    >>>nevést a na konci roku ho srovnat na základě
    >>>inventury?
    >>>Moc moc děkuji
    >>Většinou e-shop nakoupí a hned prodává. Pokud je to
    >>špatně dohledatelné navrhuji inventuru k 31.12. a na
    >>základě toho bych rovnala sklad.

    >No právě, že je to absolutně nedohledatelné. Dodavatel
    >to nazývá jinak než on prodává, takže já naskladňovala
    >špatně, jiná položka mi chybí, což to by ještě šlo
    >dohledat, ale potom nakupuje sady, které rozebírá na
    >různé položky a to neuvádí. Takže mám hrozný manka a
    >někdy zase přebytky. Zkoušela jsem rozdíly porovnat, ale
    >prostě to nejde. Pokud já zaúčtuji fakturu a zboží není
    >na skladě tak mě se to na sklad nezaúčtuje. Myslíte si
    >kdyby napsal nějaké prohlášení, že bych o skladu
    >tenhle rok vůbec neúčtovala a na konci z inventurou
    >zůstatky srovnala, že by to šlo?
    Nevedl si alespoň takovou evidenci, kdy na přijatou fakturu poznačil číslo prodejní faktury ?

  • 23. 11. 2015 13:37

    Eva V. (neregistrovaný)

    Re: vedení skladu - chaos
    Vůbec nic a nemohu se k ničemu dopátrat. Má hodně skladových karet a bohužel každý dodavatel položku nazve jinak. Prodává el.cigarety a náhradní díly k tomu, a když se položka pokaždé jmenuje jinak, pak snadno to vznikne. Teď jsem mu vysvětlila co mě má psát na faktury, ale když mi dá teď začátek roku teprve k účtování, tak těžko ten rok nějak dohledám, když už v únoru mi položky chybí. četla jsem diskuze, kde píšou, že v DE není povinnost vést sklad, ale samozřejmě pokud přijde FÚ jak jinak prokážu konečný zůstatky??

  • 23. 11. 2015 14:16

    Maxx (neregistrovaný)

    Re: vedení skladu - chaos
    OT: Takovou práci Vám někdo zaplatí??

    Nemůže si podnikatel vést evidenci sám? On zná zboží, lépe se orientuje, bude to určitě lehčí pro něj, než pro Vás.

    Nebo zkuste zde - kontrola korunou:
    http://www.stribro.cz/yread.php?id=3718

  • 23. 11. 2015 14:29

    Eva V. (neregistrovaný)

    Re: vedení skladu - chaos
    Kontrolu korunou jsem už také zvažovala.
    Tenhle problém nevznikl z mé strany, neinformoval mě o tom, že položky jsou jinak nazvány na přijaté faktuře jinak na vydané. Ani o tom, že rozebírá sady a prodává na části. Snažím se jen najít teď vhodné řešení, než budeme moci sjednotit podle inventury :-(

  • 23. 11. 2015 14:39

    Maxx (neregistrovaný)

    Re: vedení skladu - chaos
    Já bych řešila asi tak - nastavení stavu skladu podle skutečnosti (třeba teď nebo až ke konci roku), pak bych přenechala vedení skladu klientovi (jestli rozebírá sady, stejně se v tom sama nikdy nevyznáte).
    A doufala bych, že nepřijde kontrola.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).