Vlákno názorů k dotazu DPPD u PK E.ON - Dobrá zpráva! od L-Core - Re: DPPD u PK E.ON - Dobrá zpráva! Akorát...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 1. 2016 14:02

    L-Core (neregistrovaný)

    Re: DPPD u PK E.ON - Dobrá zpráva!
    Akorát nevím, jak k tomuhle donutím klienty, kteří ani neumí pustit PC.

    A co u spousty jiných dodavatelů energií, kteří tohle třeba nemají. Určitě nemíním strávit každý měsíc den/dva voláním na jejich call centra (kde se nakonec stejně nic nedozvím). A že bych k tomu "donutil" klienty, no nevím..

    Obecně, pokud DPPD nezjistíte, co tam budete dávat? Mě napadá jako nejschůdnější "následující prac. den po platbě". Snad to CML schroustne. Pokud ne, dovedete si představit tu výzvu u takového ČEZu? Když se nesejde třeba s dvacetiitisíci odběrateli? ;-)

  • 11. 1. 2016 14:05

    LK (neregistrovaný)

    Re: DPPD u PK E.ON - Dobrá zpráva!
    ano, pokud mám jinou banku než ČEZ, budu do KH dávat datum následující po odepsání platby z účtu (následující pracovní den).
    Jdu se podívat, jestli něco takového jako EON má i ČEZ.

  • 11. 1. 2016 14:10

    Lenka68 (neregistrovaný)

    Re: DPPD u PK E.ON - Dobrá zpráva!
    Původně jsem to tak chtěla dělat - následující pracovní den po úhradě. Když koukám do té aplikace, tak to tak vychází.

  • 11. 1. 2016 18:36

    xJ (neregistrovaný)

    Re: DPPD u PK E.ON - Dobrá zpráva!
    >>>>Drazí přátelé, vy kteří platíte zálohy na základě
    >>>>platebního kalendáře E-ONu a lámali jste si hlavu,
    >>>>jak
    >>>>budete zjišťovat ke každé záloze DUZP dodavatele -
    >>>>respektive DPPD, mám řešení:
    >>>>Po registraci do zákaznického portálu zde naleznete i
    >>>>přehled přijatých plateb S DATUMEM!
    >>>>Vím, že to asi neřeší všechny dodavatele používající
    >>>>PK, ale třeba u některých to také bude cesta
    >>>>Hezký den!
    >>>
    >>>Akorát nevím, jak k tomuhle donutím klienty, kteří
    >>>ani
    >>>neumí pustit PC.
    >>>
    >>>A co u spousty jiných dodavatelů energií, kteří tohle
    >>>třeba nemají. Určitě nemíním strávit každý měsíc
    >>>den/dva voláním na jejich call centra (kde se nakonec
    >>>stejně nic nedozvím). A že bych k tomu "donutil"
    >>>klienty,


    >>>no nevím..
    >>>
    >>>Obecně, pokud DPPD nezjistíte, co tam budete dávat?
    >>>Mě
    >>>napadá jako nejschůdnější "následující prac. den po
    >>>platbě". Snad to CML schroustne. Pokud ne, dovedete
    >>>si
    >>>představit tu výzvu u takového ČEZu? Když se nesejde
    >>>třeba s dvacetiitisíci odběrateli? ;-)
    >>ano, pokud mám jinou banku než ČEZ, budu do KH dávat
    >>datum následující po odepsání platby z účtu
    >>(následující pracovní den).
    >>Jdu se podívat, jestli něco takového jako EON má i
    >>ČEZ.
    >Původně jsem to tak chtěla dělat - následující
    >pracovní den po úhradě. Když koukám do té aplikace, tak to
    >tak vychází.

    ČEZ to má taky, ČEZ on-line

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).