Vlákno názorů k dotazu Přiznání FO - úroky z hypo do výdajů? od DM - Re: Přiznání FO - úroky z hypo do...

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 2. 2016 14:47

DM (neregistrovaný)

Re: Přiznání FO - úroky z hypo do výdajů
    Jestli celý dům na který je hypotéka pronajímáte tak ano ...Kamarádce dělám DP - úroky z hypotéky na byt , který celý pronajímá dávám do nákladů, taky odpis bytu, opravy, pojištění bytu a daň z nemovitosti ....vše.

• 16. 2. 2016 17:40

xxx (neregistrovaný)

a musím něco vést, nebo někam hlásit, jako např. když budu chtít uplatňovat cesťák za auto, tak musím platit zálohy na silniční daň a hlásit to FÚ. Když bych do toho řádku 202 dávala veškeré opravy na domě, pojištění domu, daň z nemovitosti, atd? Omlouvám se, jsem úplný laik a přiznání si dělám sama.

• 17. 2. 2016 7:39

DM (neregistrovaný)

Hlásit nic , založit všechny doklady a výpočty ...aby jste byla schopna i za 3 roky doložit. Já na ten byt té kamarádce vedu excelovskou tabulku ...jeden list uplatněné úroky za jednotlivá léta, druhý list odpisy, třetí list opravy a jiné výdaje ...a na čtvrtém listě výsledek za každý rok. Doklady nasbírané za rok má v jedné eurosložce, kam po podání založí DP a pro jistotu vytiskne i ty listy z excelu. strčí do šanonu BYT. S tou složkou jsem schopna já nebo kdokoliv jiný ty odevzdané údaje doložit. Výdaje na AUV jistě jdou uplatnit v přiměřené míře ( kamarádce uplatňuji dvakrát ročně jízdenky na vlak do Prahy ). Musíte platit a odevzdat DP k silniční dani. A pronajímáte podnikateli nebo občanovi ? Kdyby podnikateli, tak nevím jestli v dani z nemovitosti nemusí být pronajaté prostory placeny jako podnikatelské prostory.

• 17. 2. 2016 8:51

Libuše Vlasta (neregistrovaný)

Nájem nemovitosti není dle mého názoru podnikáním, proto ani není povinnost být registrován z tohoto důvodu k silniční dani ani jí platit.

• 17. 2. 2016 10:30

xxx (neregistrovaný)

>>
    >>Hlásit nic , založit všechny doklady a výpočty ...aby