Re: OT KH-cena za externí účetnictví
Dobrý večer, nejsem účetní, vlastním s.r.o., jsem měsíční plátce DPH, účtuji asi 500 řádků měsíčně a nepřipadlo mě, že je to tolik práce navíc. Snad za měsíc leden, než to dostanu pod kontrolu, to bylo náročnější. Nechci vám nic vymlouvat, ale nebuďte jako tento stát a že vám na to klienti přistoupili, co asi můžou dělat, sklonit hlavu a být rádi, že to za ně někdo udělá. Já bych asi, už na protest AB, nezdražil a byl solidární, vždyť to, co musíme a budeme muset dělat, nikdo nechtěl.
Pěkný večer Jiří
Tak to taky beru, klientům na to nikdo peníze nepřidal. Ale aby tělo a hlava stačily, musíte při účtování hlídat víc věcí, kvartální musíte dělat měsíčně, přibývá problémů k řešení (na tomto dokladu je překlep v DIČ a takové patří jiné firmě, takže bychom šli na kontrolu všichni tři),
Řádek počítáte 1 zápis na MD nebo Dal? Např. poštovné hotově 518/211 2 řádky, PHM s DPH 501+343/211 3 řádky? Pro srovnání, taky se přiznám;-)
Ne, já si účtuji sám, svoji firmu a před příjmovkou to nechám projít daň. poradcem, těch 500 řádků je cca 500 dokladů, takže těch řádků při zaúčtování je daleko víc. Je mě těch firem docela líto, ale lítosti se nikdo nenají, to chápu, já to mám jako koníčka, když bych neúčtoval, asi by mě to chybělo. Ale mít KH jako záminku k navýšení ceny, no nevím, nebuďme jako oni.
Jiří
Nechci být jako ONI, ale pak mi vysvětlete, proč tady u tý bedny sedím za poslední dva měsíce cca.15 hodin denně, vše pětkrát kontroluji a koncem února mám hotovou první závěrku. Moje neschopnost? Možná, ale to že mi leden a únor ubrali pár vlasů a roků života je fakt. Jinak Vám gratuluji, jako koníček to není špatné. Možná musím změnit přístup.