Re: Potvrzení příjmů k soudu - výživné
Asi to tak dopadne, protože mi např. přijde ještě divné, že nechtějí doložit žádné náklady na bydlení, pouze příjmy nás obou... Pracuji jako účetní a když jsem vydávala potvrzení příjmů k výpočtu výživného, tak si chlapi nosili formuláře od soudu anebo to soud rovnou poslal na firmu. To už je ale několik let co jsem to vypisovala naposled a od té doby se mohlo něco změnit.
Dobrý den,
můžu se přidat k tématu?
Co vše musí veřejně /soudu poskytovat partnerka rozvedeného přítele. Zatím spolu hledáme byt a přítel bude řešit rozvod s manželkou/2děti ? Podnájem je lépe napsat na mě v případě opaku, co opět soudu musíme dokladat... Děkuji Jana
Pro Petru: napište pouze na hlavičkvém papíře potvrzení, že vaše průměrná čistá mzda v nějakém období je ...Kč. To by soudu mělo stačit, on nepotřebujete vědět, kolik platíte SP, ZP...
Pro jc: každý soud chce něco jiného. Někteří soudci si vymyslí, jaké všechny papíry potřebují a pak na ně ani nekouknou, prostě jim stačí, že je mají, že jste je přinesl.
shrnutí jinak: nejdůležitější jsou příjmy, výdaje některého soudce zajímají, některého ne. Uvedu vám příklad: před lety studující dospělá dcera žádala o zvýšení alimentů od svého otce. U soudu jsme zjistili, že je vlastně strašný chudák podnikatel, který platí měsíčně za elektřinu asi 16 tis, 10 tis leasing na auto, a zvýšení alimentů na 2500 Kč měsíčně pro 23 leté dítě něj bude téměř likvidační. :-) Samozřejmě, že k jeho výdajům soudkyně nepřihlédla, naštěstí.