Vlákno názorů k dotazu Mzda-prémie od jasná. - Re: Mzda-prémie Jak mu to chce zaplatit, ve výplatě?

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 4. 2016 13:42

S. (neregistrovaný)

Re: Mzda-prémie
    Do výplaty mu to dát nechce.

>>Dobrý den,
    >>
    >>poprosím o radu, jsem začátečník. Zaměstnavatel chce
    >>zpětně zaměstnanci doplatit prémie. Jedná se o 10%,
    >>hodinová mzda. Částku jsem ze základní mzdy
    >>vypočítala,musím od toho ještě odečíst
    >>sociální,zdravotní, daň?
    >>
    >>Díky moc.
    >
    >Jak mu to chce zaplatit, ve výplatě?

• 9. 4. 2016 14:59

Kara (neregistrovaný)

Teď se nebudu vyjádřovat k penězům načerno na ruku. Ale i jako začínající účetní, která počítá nebo bude počítat mzdy, přece musíte znát alespoň základy, tzn výpočet čisté mzdy z hrubé.

• 9. 4. 2016 15:00

JiřinaH. (neregistrovaný)

Odečtete ZP,SP a daň tolik, kolik by ovlivnila premie ,kdyby byla vyplacena regulérně. Též nejsem zastáncem těchto způsobů, ale jak je vidět, děje se a po účetní (třeba to ani není mzdová) asi žádají, aby to vedoucímu vypočítala, tak se tomu nedivte.

• 9. 4. 2016 15:32

dann (neregistrovaný)

Bezvadné - takže už budeme jakékoliv porušování zákona brát jako normální věc a dokonce se ani nebudeme divit. Moc pěkné. Nevím, jestli budete tak spokojená, až někdo okrade vás.

• 9. 4. 2016 15:49

Kara (neregistrovaný)

Klid, berte to jako dotaz, jak z hrubé vypočítat čistou (což by i začínající mzdovka měla vědět). Já si to kolikrát také musím počítat, ne proto, aby to zaměstnanci dostali načerno, ale abych zjistila, jakou jim asi dát zálohu s tím, že tu hrubou částku budou mít přidanou k příští mzdě (to v případě, že firma jim chtěla dát odměnu a dozvěděla jsem se to až po zpracování a výplatě mezd). Jestli šéf tazatelky dává černé peníze, tak tomu nezabráníte tím, že tazatelce neporadíte, jak vypočítat z hrubé čistou. Konkrétně tato rada přece neznamená, že s tím človêk souhlasí.

• 9. 4. 2016 15:58