Vlákno názorů k dotazu Notebook - reklamace od Libuše Vlasta - Re: Notebook - reklamace Proč se ptáte zde,...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 4. 2016 20:00

    Libuše Vlasta (neregistrovaný)

    Re: Notebook - reklamace
    Proč se ptáte zde, na všeobecném diskuzním foru? Proč se neptáte přímo u společnosti Mironet? Nebo chcete, abychom za Vás prostudovali obchodní a reklamační podmínky, které společnost Mironet zveřejnila na internetu?

    callcentrum@mironet.cz

    https://www.mironet.cz/info/o-nas/kontakty+kc61/

  • 11. 4. 2016 20:04

    len72 (neregistrovaný)

    Re: Notebook - reklamace
    protože, jsem chtěla poradit. znáte obchodníky, jsou s Vámi rychle hotový a jejich obchodní podmínky nepřehledné, chtěla jsem jen poradit podle zda se na podnikatele fyzickou osobu vztahuje občanský zákoník.

  • 11. 4. 2016 20:21

    alen1 (neregistrovaný)

    Re: Notebook - reklamace
    Občanský zákoník se vztahuje na všechny - nový občanský zákoník nahradil, jak původní "starý" občanský zákoník, tak i obchodní zákoník.

  • 11. 4. 2016 20:39

    len72 (neregistrovaný)

    Re: Notebook - reklamace
    >>>>Fyzická osoba , učtující v DE koupila na firmu
    >>>>notebook u firmy Mironet. Došlo k nefunkčnosti disku
    >>>>a
    >>>>my
    >>>>notebook reklamovali. Jaké obchodní podmínky se na
    >>>>nás
    >>>>vztahují, vyřízení reklamace do 30 dní? Bohužel v
    >>>>obchodních podmínkách jsme tuto dobu nenašli, zítra
    >>>>vyprší
    >>>>doba 30 dní od podání reklamace , tak nevíme jak se
    >>>>bránit. Nemáte někdo zkušenost? Děkuji za rady.
    >>>
    >>>Proč se ptáte zde, na všeobecném diskuzním foru? Proč
    >>>se neptáte přímo u společnosti Mironet? Nebo chcete,
    >>>abychom za Vás prostudovali obchodní a reklamační
    >>>podmínky, které společnost Mironet zveřejnila na
    >>>internetu?
    >>>
    >>>callcentrum@mironet.cz
    >>>
    >>>https://www.mironet.cz/info/o-nas/kontakty+kc61/
    >>>
    >>protože, jsem chtěla poradit. znáte obchodníky, jsou
    >>s
    >>Vámi rychle hotový a jejich obchodní podmínky
    >>nepřehledné, chtěla jsem jen poradit podle zda se na
    >>podnikatele fyzickou osobu vztahuje občanský zákoník.
    >>
    >Občanský zákoník se vztahuje na všechny - nový
    >občanský zákoník nahradil, jak původní "starý" občanský
    >zákoník, tak i obchodní zákoník.
    > Takže se na nás vztahuje 30denní reklamační lhůta?

  • 12. 4. 2016 8:40

    mickymouse (neregistrovaný)

    Re: Notebook - reklamace
    I kdyby to spravili hned následující den po doručení, mají v systému nastaveno tak, aby si netrhali kšandy a vyplnili zákonnou lhůtu beze zbytku. Také jsem něco podobného řešil a bylo to přesně 30 dní, dávají si na tom záležet. Pro vás je v tuto chvíli důležité, zda máte z jejich strany potvrzení o převzetí notebooku na opravu, přiděleno nějaké číslo reklamace a tak podobně. Buďte v klidu.

  • 12. 4. 2016 9:17

    Libuše Vlasta (neregistrovaný)

    Re: Notebook - reklamace
    Těžko říct, zda se na Vás vztahuje 30denní reklamační lhůta když nevíme, zda se dané osoby týká v tomto případě Zákon o ochraně spotřebitele 634/1992 Sb. Kupovala zboží jako podnikatel pro svoji podnikatelskou/obchodní činnost, nebo jako spotřebitel?

  • 12. 4. 2016 9:43

    mirka..p (neregistrovaný)

    Re: Notebook - reklamace
    >>>>>>>Fyzická osoba , učtující v DE koupila na firmu
    >>>>>>>notebook u firmy Mironet. Došlo k nefunkčnosti disku
    >>>>>>>a
    >>>>>>>my
    >>>>>>>notebook reklamovali. Jaké obchodní podmínky se na
    >>>>>>>nás
    >>>>>>>vztahují, vyřízení reklamace do 30 dní? Bohužel v
    >>>>>>>obchodních podmínkách jsme tuto dobu nenašli, zítra
    >>>>>>>vyprší
    >>>>>>>doba 30 dní od podání reklamace , tak nevíme jak se
    >>>>>>>bránit. Nemáte někdo zkušenost? Děkuji za rady.
    >>>>>>

    >>>>>>
    >>>>>>https://www.mironet.cz/info/o-nas/kontakty+kc61/
    >>>>>>
    >>>>>protože, jsem chtěla poradit. znáte obchodníky, jsou
    >>>>>s
    >>>>>Vámi rychle hotový a jejich obchodní podmínky
    >>>>>nepřehledné, chtěla jsem jen poradit podle zda se na
    >>>>>podnikatele fyzickou osobu vztahuje občanský zákoník.
    >>>>>
    >>>>Občanský zákoník se vztahuje na všechny - nový
    >>>>občanský zákoník nahradil, jak původní "starý"
    >>>>občanský
    >>>>zákoník, tak i obchodní zákoník.
    >>>> Takže se na nás vztahuje 30denní reklamační lhůta?
    >>
    >>I kdyby to spravili hned následující den po doručení,
    >>mají v systému nastaveno tak, aby si netrhali kšandy
    >>a
    >>vyplnili zákonnou lhůtu beze zbytku. Také jsem něco
    >>podobného řešil a bylo to přesně 30 dní, dávají si na
    >>tom záležet. Pro vás je v tuto chvíli důležité, zda
    >>máte
    >>z jejich strany potvrzení o převzetí notebooku na
    >>opravu, přiděleno nějaké číslo reklamace a tak
    >>podobně.
    >>Buďte v klidu.
    >
    >
    >Těžko říct, zda se na Vás vztahuje 30denní reklamační
    >lhůta když nevíme, zda se dané osoby týká v tomto
    >případě Zákon o ochraně spotřebitele 634/1992 Sb.
    >Kupovala zboží jako podnikatel pro svoji
    >podnikatelskou/obchodní činnost, nebo jako spotřebitel?
    >
    >
    Na začátku tazatelka píše, že notebook koupili "na firmu"

  • 12. 4. 2016 9:53

    Libuše Vlasta (neregistrovaný)

    Re: Notebook - reklamace
    Pravda, takže žádných 30 dnů k vyřízení reklamace podle zákona o ochraně spotřebitele, ale smluvní podmínky.

  • 12. 4. 2016 10:18

    Libuše Vlasta (neregistrovaný)

    Re: Notebook - reklamace
    >>>>>>>>>Fyzická osoba , učtující v DE koupila na firmu
    >>>>>>>>>notebook u firmy Mironet. Došlo k nefunkčnosti disku
    >>>>>>>>>a
    >>>>>>>>>my
    >>>>>>>>>notebook reklamovali. Jaké obchodní podmínky se na
    >>>>>>>>>nás
    >>>>>>>>>vztahují, vyřízení reklamace do 30 dní? Bohužel v
    >>>>>>>>>obchodních podmínkách jsme tuto dobu nenašli, zítra
    >>>>>>>>>vyprší
    >>>>>>>>>doba 30 dní od podání reklamace , tak nevíme jak se
    >>>>>>>>>bránit. Nemáte někdo zkušenost? Děkuji za rady.
    >>>>>>>>
    >>
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>https://www.mironet.cz/info/o-nas/kontakty+kc61/

    >>Na začátku tazatelka píše, že notebook koupili "na
    >>firmu"
    >
    >Pravda, takže žádných 30 dnů k vyřízení reklamace
    >podle zákona o ochraně spotřebitele, ale smluvní podmínky.
    >


    https://www.mironet.cz/info/reklamace/reklamacni-rad-a-servis+kc106/

    Způsob reklamace

    V případě, že bylo zboží zakoupeno kupujícím, který je podnikatelem dle výše uvedeného, musí kupující uplatňovat reklamaci přímo a jen v autorizovaném servise. V tomto případě se reklamace řídí podmínkami autorizovaného servisu.

  • 12. 4. 2016 10:54

    mickymouse (neregistrovaný)

    Re: Notebook - reklamace
    Omlouvám se, to jsem přehlídl že je to na firmu...

  • 12. 4. 2016 11:19

    Libuše Vlasta (neregistrovaný)

    Re: Notebook - reklamace
    Zrovna před časem zde byl dotaz, kdy podnikatel koupil zboží "na firmu", ale neuvedl své IČ podnikatele kvůli záruce. To aby kolemjdoucí odpovídající myslel i za roh pro všechny možné i nemožné kombinace.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).