Re: FÚ doložení FAP a účelu použití
OT
V jakém postavení jste? Externí účetní, která má plnou moc od svého klienta na vyřizování dotazů správců daně? Interní firemní účetní, pověřená jednáním s finančním úřadem?
Máte oprávnění jednat s finačním úřadem? Proč volali Vám? Proč neposlali Výzvu poplatníkovi do datové schránky?
Viz. např.
http://business.center.cz/business/diskuze/zprava.aspx?id=1410130
Jsem externí účetní, bez plné moci, přiznání připravuji, klient si je posílá, ale je na nich mé jméno jako kontaktní osoba.
Na plnou moc se neptala, ale mail mi ráda nadiktovala. Na výzvu jsem se neptala, protože nemám chuť tam chodit s šanonem dokladů za každý měsíc....
Můžete správkyni daně vůbec něco do telefonu říci k účetnictví Vašeho klienta, či cokoliv poslat z jeho účetnictví? Máte k tomu od něj oprávnění?
Proč byste chodila s doklady svého klienta na FÚ Vy? Máte tuto povinnost uvedenou ve smlouvě se svým klientem?
Jste vedena na FÚ jako zástupce klienta?
PS. Pokud ano, máte dobrou pojistku "na blbost"?
Už jsem psala kolegyni výše - jdou po bazarech, vyhmátli tam podvody, tak teď jim šlapou do úsměvu a shánějí info všemi směry, jestli bazar vykázal skutečnost - od koho nakoupil, za kolik, komu prodal, za kolik atd. :-) mám to z první ruky - z bazaru, který vlastní známý.
Dobrý den,
i nám volali a chtějí 6 faktur od jednoho dodavatele včetně výpisů z b.ú., kde proběhla jejich úhrada. Na otázku z jakého důvodu bylo odpovězeno dosti chaoticky. Údajně nesedí s dodavatelem čísla dokladů a dat zd.plnění v kontrolním hlášení. Navíc se zmínila, že potřebuje ještě záznamní povinnost k danému období, protože vykazujeme nadm.odpočet. Přišlo mi, že neví ani jak má správně odpovědět. Odhaduji, že celé je to kvůli odpočtu, ale snaží se to hodit na kontrolní hlášení. Příště ji požádám, jestli by mi tu hlášku CML nemohla raději přeposlat, protože jsem děsně zvědavá a naši šéfové také a navíc mi nebude muset volat, cítit se trapně a mlžit.
Ach jo.