Vlákno názorů k dotazu Kontrolní hlášení od Moderátor BC - Moderátor: Pište výstižné NADPISY! Moderátor: Pište výstižné nadpisy!Upozornění moderátora...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 5. 2016 23:32

    Moderátor BC (neregistrovaný)

    Moderátor: Pište výstižné NADPISY!
    Moderátor: Pište výstižné nadpisy!

    Upozornění moderátora - piště výstižné nadpisy! Nadpisy jako "KH" či "Kontrolní hlášení" nejsou vhodné, stejně jako dotazy typu "prosím mzdové" nebo "RZD"

    Uvědomte si prosím, že problematika KH je velmi široká. V nadpisu vyjádřete co nejpřesněji, čeho se váš problém týká. Diskuze se spoustou nadpisů "Kontrolní hlášení" je k ničemu.

    V nadpisu také vynechte slova jako prosím pomoc - to si nechte do textu dotazu. Přehledná diskuze je v zájmu nás všech.

    Dotazy, které neodpovídají pravidlům diskuze, mohou být bez varování mazány! Děkujeme za pochopení.

  • 30. 5. 2016 18:51

    Kara (neregistrovaný)

    Re: Moderátor: Pište výstižné NADPISY!
    Tak náhodou když se chce někdo zeptat na něco ohledně kontrolního hlášení, tak si myslím, že nadpis "kontrolní hlášení" je nejvýstižnější. Ten, kdo o tom nic neví a ani nepotřebuje vědět, jako třeba já, hned ví, že se to týká KH a ani to nemusím číst. A kdo KH zná, nepotřebuje v nadpisu nějak upřesňovat otázku, prostě si ji přečte v dotazu. Jak by měl podle Vás konkrétně v tomto dotazu nadpis vypadat?

  • 30. 5. 2016 20:02

    Patria (neregistrovaný)

    Re: Moderátor: Pište výstižné NADPISY!
    Dobrý den,

    děkuji za radu a také za zastání se nadpisu mého dotazu. Do nadpisu se vejde jen krátky text. Mě také opravdu přijde, že dotaz ke kontrolnímu hlášení - nazev viz. nadpis....nevím jak krátce a výstižně bych otázku do nadpisu namačkala. Mám úplně stejný názor jako slečna/ paní předemnou. Kdo umí k věci poradit přečte si otázku dál, kdo ne, neotvírá jí. Děkuji za pochopení a nezlobte se za mé nepochopení Vaší reakce!

  • 30. 5. 2016 21:39

    VH

    Re: Moderátor: Pište výstižné NADPISY!
    Souhlasím nikoliv s vámi, ale s moderátorem. Nadpis "kontrolní hlášení" je neurčitý - často se můžeme seznámit s kydy na politiky a úředníky a koho ty zajímají? Možná těch pár zoufalců, kteří mají do odbornosti hodně, a to hodně daleko.

  • 31. 5. 2016 6:29

    Úterý (neregistrovaný)

    Re: Moderátor: Pište výstižné NADPISY!
    Příspěvek hodný svého autora.

  • 31. 5. 2016 11:33

    Kara (neregistrovaný)

    Re: Moderátor: Pište výstižné NADPISY!
    Pro VH: Většinou je dobré v nadpise trochu upřesnit, čeho se dotaz týká, např. problematika mzdového účta je široká, podvojka také apod. Souhlasím s moderátorem, že nadpis "prosím mzdové" je k ničemu. Ale nadpis "kontrolní hlášení" nebo "RZD" k ničemu není, protože to už je určitá konkrétní oblast a do nadpisu se toho fakt moc nevejde. Jak byste u dotazů, týkajících se kontrolního hlášení, konkrétně u dotazu výše, upřesnila nadpis? Třeba "kontrolní hlášení - rozpis plateb"? K čemu by to bylo? Vždyť všechna kontrolní hlášení jsou o rozpisu plateb. Jak jsem tak sem tam ty dotazy pročítala, tak by nadpisy byly buď "KH rozpis plateb" nebo "KH kukátko" nebo "KH pokuta" :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).