Re: nemocenská a odměna prosím...
dovedu si představit, že zaměstnavatel je rád, když zaměstnanec něco po telefonu vyřídí s klientem nebo zákazníkem, aby mu nevznikla případně nějaká škoda a pod., jenom ten měsíc, kdy dostane odměnu nebude ve vyloučených dobách, možná by bylo lepší dát tu odměnu až v měsíci, kdy bude v práci
Re: nemocenská a odměna prosím...
Ano,mohlo to tak vyznít, ale nebylo to tak myšleno. Teď b mě spíše zajímalo, zda je to "normální, řadový" zaměstnanec, nebo nějaký pracovník v "řídící funkci", protože tohle by opravdu byla bílá vrána mezi zaměstnavateli, protože tohle myslím, běžně nepraktikují ani ti celkem slušní zaměstnavatelé. Ale pokud ano - tak klobouk dolů. Je vidět, že když se objeví něco, co by celkem mělo být samozřejmostí, jsem za léta praxe už tak podezřívavá, že mi to nepřijde ani možné. Hezký den všem
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.