Re: Závada se neprojevila, co dál...
Dekuji za rady. To, že to je "stará bolest" těchto karet mi napsal technik dodavatele v emailu, který mám archivovaný. Jde mi spíš o to, že jsem tehdy neměl sílu se bránit (a také jsem neměl dnešní zkušenosti s reklamacemi kdy v hypermarketech vítězí ten kdo víc křičí a já až nyní křičím velice dobře), a tak bych rád věděl zda zákon nějak upravuje dobu, do kdy mohu se způsobem vyřízení reklamace nesouhlasit. Přece jen uplynul už víc než rok a já si teprve nyní, díky novým úspěšným zkušenostem s reklamováním jiného výrobku uvědomil, že tak jsem měl postupovat i v případě karty, která mi nevyužitá leží v počítači. Děkuji. Jiří Horák
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.