Re: Užití telefonu zaměstnance
Dovoluji si trochu nadneseně tvrdit vše špatně. ;)
Dovolím si otázku jak prokážete, že (tel. popl, z proplacených kuponů, tel. popl. z paušálu) byly vynaloženy na zajištění, dozažení a udržení příjmů?
Tak a podle toho jak si odpovíte. ;-) Zjistíte kolik si můžete dovolit dát do daňových nákladů (a proplatit).
Samozřejmě jsou různé metody, kolik a kdy. Ale to z tak mála informací nevydupete ... ;)
Re: Užití telefonu zaměstnance
Přesně tak, viz ještě § 6 odst. 8 zákona o daních z příjmů a § 131 zákoníku práce. Teoreticky je dokonce Vaše povinnost zaměstnancům služební hovory proplácet. Ideálně si na to vymyslete nějakou kalkulaci, zhmotněte ji v interní směrnici a vyplácejte paušální náhradu.
Robert Haken
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.