Re: a jak je to s DPH u tzv. tichého vín
Součástí novely zákona o daních z příjmů je také nepřímá novela zákona o DPH , kde je tato změna :
Reklamním předmětem u něhož lze uplatnit odpočet a kde není nutné uplatnit daň na výstupu, je nově i tzv.tiché víno. U ostatních předmětů, které podléhají spotřební dani, tento režim nadále není možné uplatnit. - doslova jsem Vám to psala ze včerejšího Deníku právo - příloha Firma.
Re: a jak je to s DPH u tzv. tichého vín
Novela ZDPH by měla být účinná od 1.1.2006.
Pro odvážné - lze postupovat dle 6. směrnice, která reklamní předměty neomezuje spotřební daní (už i z nejvyšších míst MF byla nedávno na dost významném fóru hlásána pokora vůči 6. směrnici - v oblasti DPH)
Re: a jak je to s DPH u tzv. tichého vín
Pozor, tady už se nevede diskuse o příjmovce, ale o ZDPH - ohledně přímého uplatnění DPH na základě 6. směrnice.
Co se týká příjmovyk - je třeba si uvědomit, že reklamní předměty nejsou pro firemní spotřebu, ale pro reklamní účely. Není sice vyloučeno, že zaměstnanec může obdržet reklamní předměty, ale všeho s mírou a ne zaslepeně.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.