Re: Podnikání- rady zkušených podnikat x
jsem zaměstnána jako účetní,manžel podniká - vyrábí nábytek - z vlastní zkušenosti vím,že podnikání není jednoduché ale má zase své výhody - naučí vás samostatnosti, odpovědnosti - přijdou nezdary ale i pocit z toho,že to "občas"stojí za to...držím palce a přeji trochu štěstíčka - toho je při podnikání taky třeba..
Děkuji moc.
Mohu se zeptat co vyrábí za nábytek něco konkrétního.
Já teď (bohužel) jsem zaměstnenec v tomto oboru.Manžel ho vyrábí já ho prodávám.
Také jsem uvožoval zabřednout do toho průyslu ale myslím že konkurence je hrozně veliká.A bohužel se sem cpou Polské firmy a ničí český trh cenou na úkor velice nízké kvality!!!
Děkuji za příspěvěk.
To věřím 10 let je opravdu dlouhá doba a mám známeho který má stavební firmu a taky říká že už je hrozně uvnavnej a kolikrát z těch starostí co má by si to taky z nějakým tím zedníkem vyměnil.:0) Ale na druhou stranu nevím jestli by se mu líbilo vstávat v 6 ráno a nejzdit v zimě do ALP a v léťe k moři a kupovat si nová auta po 4 - 5 letech..A kdby měl chodit do práce od nevidím do nevidím a dřít jak bulhar..Má starosti má velké starosti ale neměnil by.
vyrábí nyní sedací soupravy,dříve kuchňský,ložnice,obývací pokoje-dodává sedačky do ASKA....máte pravdu - konkurence je vysoká,ale posl.dobou již není takový zájem o polský nábytek (cena je úměrná kvalitě), nyní začíná "čínská výroba...
No, fakt, že ten pocit svobody tady tak trochu je, ale nesmí člověk propadnout workoholismu a pocitu, že je nepostradatelný a že když to neudělám já. tak nikdo
Příklad: Když jsem měla 5 klientů, všem jsem telefonavala např. "nezapomeňte zaplatit silniční daň..." a stressovala jsem se z toho, zda zaplatí nebo ne...
Dnes - spolu s daňovým přiznáním dostanou přesný rozpisy všech plateb na celý rok dopředu včetně dat plateb, čísla účtů a variabilních symbolů... Tento elaborát mi jen podepíšou, že ho převzali a zaplatí??? nezaplatí??? neřeším... až na konci roku při všech těch vyúčtováních.