Vlákno názorů k dotazu FÚ-nesoulad hot.tržeb a údaji v DPFO od .. - Re: FÚ-nesoulad hot.tržeb a údaji v DPFO Jste si...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 2. 2019 12:00

    .. (neregistrovaný)

    Re: FÚ-nesoulad hot.tržeb a údaji v DPFO
    Jste si na 100% jista, že údaje, které odešly v rámci EET byly v pořádku? Že tam byl uveden základ DPH + částka DPH? Než odpovíte, tak si to opravdu zkontrolujte.

  • 3. 2. 2019 12:19

    Jana 2 (neregistrovaný)

    Re: FÚ-nesoulad hot.tržeb a údaji v DPFO
    >>Dobrý den, moc prosím o Vaše názory - mně to hlava
    >>nebere.
    >>Dostala jsem dopis z FÚ, cituji: Výše příjmů podle
    >>par. 7 je v daňovém přiznání k DPFO vždy nižší než v
    >>systému EET.
    >>Do tabulky mi napsali součet tržeb s DPH v systému
    >>EET
    >>
    >>a teď to porovnávají s dańovým přiznáním DPFO. Přece
    >>v
    >>daňovém přiznání se dávají údaje bez DPH /navíc mám i
    >>příjmy přes účet, které se do kasy neevidují/. Tak já
    >>jsem v pasti. Díky za Vaše názory.
    >
    >Jste si na 100% jista, že údaje, které odešly v rámci
    >EET byly v pořádku? Že tam byl uveden základ DPH +
    >částka DPH? Než odpovíte, tak si to opravdu
    >zkontrolujte.
    Nechala jsem si vyjet sjetinu z aplikace finanční správy. Vše mám dobře. kontrolovala jsem si to i peněžním deníku. Mě jde o to, jak mohou kontrolovat a hlavně srovnávat tržby s DPH v aplikaci EET s daňovým přiznáním. tržby v kase mám jenom hotovostní a tržby v daňovém přiznání mám hotovostní i přes účet. A hlavně v daňovém přiznání bez DPH. Tak já nevím.
    >

  • 3. 2. 2019 12:26

    alen1 (neregistrovaný)

    Re: FÚ-nesoulad hot.tržeb a údaji v DPFO
    A byla jste plátce po celou dobu?

  • 3. 2. 2019 12:31

    Jana 2 (neregistrovaný)

    Re: FÚ-nesoulad hot.tržeb a údaji v DPFO
    Ano. I to mám v pořádku.

  • 3. 2. 2019 12:38

    alen1 (neregistrovaný)

    Re: FÚ-nesoulad hot.tržeb a údaji v DPFO
    Takže zřejmě "vysoká profesionalita" berního úředníka :-(.
    Ten dopis znamená co? Je to výzva? Máte nějak reagovat, ukládají Vám nějaké povinnosti?

  • 3. 2. 2019 12:46

    Jana 2 (neregistrovaný)

    Re: FÚ-nesoulad hot.tržeb a údaji v DPFO
    Je to zatím jen dopis: Upozornění na nesoulad. Mám termín do konce února. Mám napravit vykázaný rozdíl a jakmile bude napraven, tak písemně oznámit FÚ. Jenomže já nemám co napravovat. V každém případě tam zajdu osobně. /a všechno mám zkontrolované-žádné příjmy jsem nezapomněla odeslat./

  • 3. 2. 2019 13:05

    alen1 (neregistrovaný)

    Re: FÚ-nesoulad hot.tržeb a údaji v DPFO
    Nemíníte tam jít a osobně jim předat doklady, že to máte správně a ať si to zkontrolují.To by byla nezákonná kontrola.

  • 3. 2. 2019 13:15

    Jana 2 (neregistrovaný)

    Re: FÚ-nesoulad hot.tržeb a údaji v DPFO
    >>>>>>>>Dobrý den, moc prosím o Vaše názory - mně to hlava
    >>>>>>>>nebere.
    >>>>>>>>Dostala jsem dopis z FÚ, cituji: Výše příjmů podle
    >>>>>>>>par. 7 je v daňovém přiznání k DPFO vždy nižší než v
    >>>>>>>>systému EET.
    >>>>>>>>Do tabulky mi napsali součet tržeb s DPH v systému
    >>>>>>>>EET
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>a teď to porovnávají s dańovým přiznáním DPFO. Přece
    >>>>>>>>v
    >>>>>>>>daňovém přiznání se dávají údaje bez DPH /navíc mám i
    >>>>>>>>příjmy přes účet, které se do kasy neevidují/. Tak já
    >>>>>>>>jsem v pasti. Díky za Vaše názory.



    >>>>>>>
    >>>>>>>Jste si na 100% jista, že údaje, které odešly v rámci
    >>>>>>>EET byly v pořádku? Že tam byl uveden základ DPH +
    >>>>>>>částka DPH? Než odpovíte, tak si to opravdu
    >>>>>>>zkontrolujte.
    >>>>>>Nechala jsem si vyjet sjetinu z aplikace finanční
    >>>>>>správy. Vše mám dobře. kontrolovala jsem si to i
    >>>>>>peněžním
    >>>>>>deníku. Mě jde o to, jak mohou kontrolovat a hlavně
    >>>>>>srovnávat tržby s DPH v aplikaci EET s daňovým
    >>>>>>přiznáním. tržby v kase mám jenom hotovostní a tržby
    >>>>>>v
    >>>>>>daňovém
    >>>>>>přiznání mám hotovostní i přes účet. A hlavně v
    >>>>>>daňovém přiznání bez DPH. Tak já nevím.
    >>>>>>>
    >>>>>A byla jste plátce po celou dobu?
    >>>>Ano. I to mám v pořádku. Nemáte příjmy, které jste
    >>>>"zapomněla odeslat"?
    >>>Takže zřejmě "vysoká profesionalita" berního úředníka
    >>>:-(.
    >>>Ten dopis znamená co? Je to výzva? Máte nějak
    >>>reagovat, ukládají Vám nějaké povinnosti?
    >>Je to zatím jen dopis: Upozornění na nesoulad. Mám
    >>termín do konce února. Mám napravit vykázaný rozdíl a
    >>jakmile bude napraven, tak písemně oznámit FÚ. Jenomže
    >>já
    >>nemám co napravovat. V každém případě tam zajdu
    >>osobně. /a všechno mám zkontrolované-žádné příjmy
    >>jsem
    >>nezapomněla odeslat./
    >Nemíníte tam jít a osobně jim předat doklady, že to
    >máte správně a ať si to zkontrolují.To by byla nezákonná
    >kontrola.
    No to ne. Jen se na vše zeptám.

  • 3. 2. 2019 18:14

    1234a (neregistrovaný)

    Re: FÚ-nesoulad hot.tržeb a údaji v DPFO
    >Nemíníte tam jít a osobně jim předat doklady, že to
    >máte správně a ať si to zkontrolují.To by byla nezákonná
    >kontrola.

    proboha, pokud donese doklady s tím, že neví kde je chyba, tak to bude nezákonná kontrola? to si děláte srandu, ne.

    furt tady píše, že kromě hotovostních má i tržby přes účet, proto že jsou v přiznání vyšší,....
    ALE!! cituje, že jí píší -
    Výše příjmů podle
    >>>>>>>>par. 7 je v daňovém přiznání k DPFO vždy nižší než v
    >>>>>>>>systému EET.
    nebo co vlastně píší?
    určitě to není "dopis".

    O DPH je to určitě očištěný v eet, pokud je paní plátce.

  • 3. 2. 2019 18:55

    alen1 (neregistrovaný)

    Re: FÚ-nesoulad hot.tržeb a údaji v DPFO
    >>Nemíníte tam jít a osobně jim předat doklady, že to
    >>máte správně a ať si to zkontrolují.To by byla
    >>nezákonná
    >>kontrola.
    >
    >proboha, pokud donese doklady s tím, že neví kde je
    >chyba, tak to bude nezákonná kontrola? to si děláte
    >srandu, ne.
    No možná jsem to nenapsala moc vhodně, ale nosit doklady pod nos bernímu úředníku jen tak, není moc dobré řešení.

    >furt tady píše, že kromě hotovostních má i tržby přes
    >účet, proto že jsou v přiznání vyšší,....
    >ALE!! cituje, že jí píší -
    >Výše příjmů podle
    >>>>>>>>>par. 7 je v daňovém přiznání k DPFO vždy nižší než v
    >>>>>>>>>systému EET.
    >nebo co vlastně píší?
    >určitě to není "dopis".
    >
    >O DPH je to určitě očištěný v eet, pokud je paní
    >plátce.

  • 3. 2. 2019 18:16

    1234a (neregistrovaný)

    Re: FÚ-nesoulad hot.tržeb a údaji v DPFO
    jistě. pokud má v přiznání nižší příjmy než v eet jak píše, může za to blbá úřednice.

  • 3. 2. 2019 18:29

    alen1 (neregistrovaný)

    Re: FÚ-nesoulad hot.tržeb a údaji v DPFO
    Ale no tak, i na úřadech nejsou všichni profesionálové.
    Jak jste si zajisté všimla, nejprve jsme zjišťovali, zda skutečně zasílá správně údaje do EET, následně, zda nezapomněla nějaké tržby dát do přiznání.
    Jen pro Vaši informaci, v průběhu minulého roku, v jeho druhé polovině jsem párkrát volala na linku, uvedenou pro poradenství EET. To, co jsem slyšela moc profesionální nebylo. Očekávala bych, že za dobu fungování této linky už by tam měly být profesionálové.

  • 3. 2. 2019 18:50

    Jana 2 (neregistrovaný)

    Re: FÚ-nesoulad hot.tržeb a údaji v DPFO
    Děkuji za reakce. Není to žádná výzva ani kontrola, jen dopis na upozornění nesouladu a musím podat vysvětlení. A opravdu ale opravdu mi porovnává paní z FÚ tržby s dph z aplikace EET na finanční správě a příjmy dle par. 7 v daňovém přiznání. /což v daň.přiznání jsou příjmy bez DPH/. Já jen chtěla slyšet Vaše názory, jestli já tady v té době myslím dobře. Nemůže mi přece porovnávat tržby jen hotovosti s DPH a tržby v daňovém přiznání bez DPH. Já už nevím čí jsem.

  • 3. 2. 2019 18:49

    1234a (neregistrovaný)

    Re: FÚ-nesoulad hot.tržeb a údaji v DPFO
    vynesla jste tady to, že je to neprofesionalita berňáku. Co přesně? že paní odeslala víc tržeb než přiznala? že možná neměla v eet základ daně a daň? za co z toho může ten úředník? v čem je neprofesionální?

    dnes se mi velmi líbila reakce pana goláně, velkého to bojovníka proti fs. na perlách z finanční zprávy. i on se podivil paskvilu desatera jak jednat s úředníky. a to je co říct.
    ne vždy je na vině úředník. tady evidentně chybila paní. ať už tržby nepřiznala, nebo blbě odesílala. ale váš soud, můžou za to úředníci.

  • 3. 2. 2019 18:53

    Jana 2 (neregistrovaný)

    Re: FÚ-nesoulad hot.tržeb a údaji v DPFO
    Pane nebo paní 1234a. Já bych nežádala o Vaše názory, kdybych neměla vše v pořádku. Vše mám zkontrolované.

  • 3. 2. 2019 19:14

    1234a (neregistrovaný)

    Re: FÚ-nesoulad hot.tržeb a údaji v DPFO
    a na účtenkách eet máte zvlášť základ daně a daň?

  • 3. 2. 2019 19:16

    alen1 (neregistrovaný)

    Re: FÚ-nesoulad hot.tržeb a údaji v DPFO
    Ještě mě napadlo, nedělala jste v průběhu roku nějaké opravy tržeb, storna, opravné daňové doklady?
    Pokud budete vědět v čem byl problém, napište. Pěkný večer.

  • 3. 2. 2019 19:24

    Jana 2 (neregistrovaný)

    Re: FÚ-nesoulad hot.tržeb a údaji v DPFO
    Ano. Na účtenkách mám základ daně a daň. Kontrolovala jsem i pokladnu. Vše tam mám dobře zadané. Storna jsem dělala jen velice málo. Já si tam zajdu a uvidím v čem je zakopanej pes. Hezký večer všem

  • 4. 2. 2019 6:16

    hp1 (neregistrovaný)

    Re: FÚ-nesoulad hot.tržeb a údaji v DPFO
    Paní Jano, máte přístup na daňovém portálu do Elelktronické evidence tržeb? Zkontrolujte si tam, co je evidováno a porovnejte s tím, co evidujete vy. Jednomu klientovi přišel tento dopis taky, po kontrole jsme zjistili, že sice na účtenkách je vše správně, ale mají kasu špatně nastavenou a tím do systému odesílali údaje chybně.

  • 4. 2. 2019 8:39

    Jana 2 (neregistrovaný)

    Re: FÚ-nesoulad hot.tržeb a údaji v DPFO
    Ano, mám přístup, nechala jsem si zaslat celý rok. Mám zkontrolované a sedí to.

  • 4. 2. 2019 9:31

    alen1 (neregistrovaný)

    Re: FÚ-nesoulad hot.tržeb a údaji v DPFO
    A ještě jednou, když si odškrtáte jejich tabulku s tím, co jste si vyjela z evidence EET vy, sedí to na ZD a daň podle položek a i celkově v součtu?

  • 4. 2. 2019 13:09

    alen1 (neregistrovaný)

    Re: FÚ- jak to dopadlo prosím
    Jak to dopadlo, v čem tedy byl problém. Děkuji.

  • 4. 2. 2019 19:35

    Jana 2 (neregistrovaný)

    Re: FÚ- jak to dopadlo prosím
    Dopadlo to tak, že uznali, že se nemůže celková hotovostní tržba s dph porovnávat s tržbou bez DPH v daň.přiznání. Předali ten můj problém jinému úředníkovi a do týdne mi zavolají nebo obešlou dopisem.

    bez DPH.

  • 4. 2. 2019 19:56

    alen1 (neregistrovaný)

    Re: FÚ- jak to dopadlo prosím
    vynesla jste tady to, že je to neprofesionalita berňáku. Co přesně? že paní odeslala víc tržeb než přiznala? že možná neměla v eet základ daně a daň? za co z toho může ten úředník? v čem je neprofesionální?

    ne vždy je na vině úředník. tady evidentně chybila paní. ať už tržby nepřiznala, nebo blbě odesílala.
    ale váš soud, můžou za to úředníci.
    >>>>>>>Pane nebo paní 1234a. Já bych nežádala o Vaše názory,
    >>>>>>>kdybych neměla vše v pořádku. Vše mám zkontrolované.
    >>>>>>Ještě mě napadlo, nedělala jste v průběhu roku nějaké
    >>>>>>opravy tržeb, storna, opravné daňové doklady?
    >>>>>>Pokud budete vědět v čem byl problém, napište. Pěkný
    >>>>>>večer.
    >>>>>Ano. Na účtenkách mám základ daně a daň. Kontrolovala
    >>>>>jsem i pokladnu. Vše tam mám dobře zadané. Storna
    >>>>>jsem
    >>>>>dělala jen velice málo. Já si tam zajdu a uvidím v
    >>>>>čem
    >>>>>je zakopanej pes. Hezký večer všem
    >>>>Paní Jano, máte přístup na daňovém portálu do
    >>>>Elelktronické evidence tržeb? Zkontrolujte si tam, co
    >>>>je
    >>>>evidováno a porovnejte s tím, co evidujete vy.
    >>>>Jednomu
    >>>>klientovi přišel tento dopis taky, po kontrole jsme
    >>>>zjistili, že sice na účtenkách je vše správně, ale
    >>>>mají kasu
    >>>>špatně nastavenou a tím do systému odesílali údaje
    >>>>chybně.
    >>>Ano, mám přístup, nechala jsem si zaslat celý rok.
    >>>Mám
    >>>zkontrolované a sedí to.
    >>Jak to dopadlo, v čem tedy byl problém. Děkuji.
    >Dopadlo to tak, že uznali, že se nemůže celková
    >hotovostní tržba s dph porovnávat s tržbou bez DPH v
    >daň.přiznání. Předali ten můj problém jinému úředníkovi a do
    >týdne mi zavolají nebo obešlou dopisem.
    >
    >bez DPH.
    Děkuji. To by mě jen zajímalo, jak odůvodnili, že to počítali s DPH. Ale to zřejmě bude řešit, jak píšete jiná úřední osoba (pravděpodobně nadřízený). Psali k tomu nějaký zápis?

  • 4. 2. 2019 20:01

    1234a (neregistrovaný)

    Re: FÚ- jak to dopadlo prosím
    >vynesla jste tady to, že je to neprofesionalita
    >berňáku. Co přesně? že paní odeslala víc tržeb než přiznala?
    >že možná neměla v eet základ daně a daň? za co z toho
    >může ten úředník? v čem je neprofesionální?
    >
    >ne vždy je na vině úředník. tady evidentně chybila
    >paní. ať už tržby nepřiznala, nebo blbě odesílala.
    >ale váš soud, můžou za to úředníci.
    >>>>>>>>Pane nebo paní 1234a. Já bych nežádala o Vaše názory,
    >>>>>>>>kdybych neměla vše v pořádku. Vše mám zkontrolované.
    >>>>>>>Ještě mě napadlo, nedělala jste v průběhu roku nějaké
    >>>>>>>opravy tržeb, storna, opravné daňové doklady?
    >>>>>>>Pokud budete vědět v čem byl problém, napište. Pěkný
    >>>>>>>večer.
    >>>>>>Ano. Na účtenkách mám základ daně a daň. Kontrolovala
    >>>>>>jsem i pokladnu. Vše tam mám dobře zadané. Storna
    >>>>>>jsem
    >>>>>>dělala jen velice málo. Já si tam zajdu a uvidím v
    >>>>>>čem
    >>>>>>je zakopanej pes. Hezký večer všem
    >>>>>Paní Jano, máte přístup na daňovém portálu do
    >>>>>Elelktronické evidence tržeb? Zkontrolujte si tam, co
    >>>>>je
    >>>>>evidováno a porovnejte s tím, co evidujete vy.
    >>>>>Jednomu
    >>>>>klientovi přišel tento dopis taky, po kontrole jsme
    >>>>>zjistili, že sice na účtenkách je vše správně, ale
    >>>>>mají kasu
    >>>>>špatně nastavenou a tím do systému odesílali údaje
    >>>>>chybně.
    >>>>Ano, mám přístup, nechala jsem si zaslat celý rok.
    >>>>Mám
    >>>>zkontrolované a sedí to.
    >>>Jak to dopadlo, v čem tedy byl problém. Děkuji.
    >>Dopadlo to tak, že uznali, že se nemůže celková
    >>hotovostní tržba s dph porovnávat s tržbou bez DPH v
    >>daň.přiznání. Předali ten můj problém jinému
    >>úředníkovi a do
    >>týdne mi zavolají nebo obešlou dopisem.
    >>
    >>bez DPH.
    >Děkuji. To by mě jen zajímalo, jak odůvodnili, že to
    >počítali s DPH. Ale to zřejmě bude řešit, jak píšete
    >jiná úřední osoba (pravděpodobně nadřízený). Psali k
    >tomu nějaký zápis? Nepočítají to. Dostanou soupis jak byl zaslán z eet. Pokud je správně odeslán tak samozřejmě bez dph.

  • 4. 2. 2019 20:54

    alen1 (neregistrovaný)

    Re: FÚ- jak to dopadlo prosím
    >>berňáku. Co přesně? že paní odeslala víc tržeb než
    >>přiznala?
    >>že možná neměla v eet základ daně a daň? za co z toho
    >>může ten úředník? v čem je neprofesionální?
    >>
    >>ne vždy je na vině úředník. tady evidentně chybila
    >>paní. ať už tržby nepřiznala, nebo blbě odesílala.
    >>ale váš soud, můžou za to úředníci.
    >>>>>>>>>Pane nebo paní 1234a. Já bych nežádala o Vaše názory,
    >>>>>>>>>kdybych neměla vše v pořádku. Vše mám zkontrolované.

    >>>>>>>Ano. Na účtenkách mám základ daně a daň. Kontrolovala
    >>>>>>>jsem i pokladnu. Vše tam mám dobře zadané. Storna
    >>>>>>>jsem
    >>>>>>>dělala jen velice málo. Já si tam zajdu a uvidím v
    >>>>>>>čem
    >>>>>>>je zakopanej pes. Hezký večer všem
    >>>>>>Paní Jano, máte přístup na daňovém portálu do
    >>>>>>Elelktronické evidence tržeb? Zkontrolujte si tam, co
    >>>>>>je
    >>>>>>evidováno a porovnejte s tím, co evidujete vy.
    >>>>>>Jednomu
    >>>>>>klientovi přišel tento dopis taky, po kontrole jsme
    >>>>>>zjistili, že sice na účtenkách je vše správně, ale
    >>>>>>mají kasu
    >>>>>>špatně nastavenou a tím do systému odesílali údaje
    >>>>>>chybně.
    >>>>>Ano, mám přístup, nechala jsem si zaslat celý rok.
    >>>>>Mám
    >>>>>zkontrolované a sedí to.
    >>>>Jak to dopadlo, v čem tedy byl problém. Děkuji.
    >>>Dopadlo to tak, že uznali, že se nemůže celková
    >>>hotovostní tržba s dph porovnávat s tržbou bez DPH v
    >>>daň.přiznání. Předali ten můj problém jinému
    >>>úředníkovi a do
    >>>týdne mi zavolají nebo obešlou dopisem.
    >>>
    >>>bez DPH.
    >>Děkuji. To by mě jen zajímalo, jak odůvodnili, že to
    >>počítali s DPH. Ale to zřejmě bude řešit, jak píšete
    >>jiná úřední osoba (pravděpodobně nadřízený). Psali k
    >>tomu nějaký zápis? Nepočítají to. Dostanou soupis jak
    >>byl zaslán z eet. Pokud je správně odeslán tak
    >samozřejmě bez dph.
    1234a, to znamená podle Vás co přesně?

  • 4. 2. 2019 23:27

    .. (neregistrovaný)

    Re:FÚ_nesoulad tržeb_DAP_jak to dopadlo
    >>>>>Dopadlo to tak, že uznali, že se nemůže celková
    >>>>>hotovostní tržba s dph porovnávat s tržbou bez DPH v
    >>>>>daň.přiznání. Předali ten můj problém jinému
    >>>>>úředníkovi a do
    >>>>>týdne mi zavolají nebo obešlou dopisem.
    _
    >>>>Děkuji. To by mě jen zajímalo, jak odůvodnili, že to
    >>>>počítali s DPH. Ale to zřejmě bude řešit, jak píšete
    >>>>jiná úřední osoba (pravděpodobně nadřízený). Psali k
    >>>>tomu nějaký zápis?
    _
    Nepočítají to. Dostanou soupis jak
    >>>>byl zaslán z eet. Pokud je správně odeslán tak
    >>>samozřejmě bez dph.
    _
    >>1234a, to znamená podle Vás co přesně?
    _
    >musela jsem založit nové vlákno.
    _
    OT. Umazala jsem horní část diskuze, aby se dalo pokračovat.
    Bylo by škoda diskuzi přerušit, když diskutující jsou ochotni se podělit o své zkušenosti. Jak ze strany FÚ, tak z druhé strany. Na co si dát pozor při odesílání údajů do EET. A jak se zachovat při návštěvě u správce daně.

  • 5. 2. 2019 6:32

    hp1 (neregistrovaný)

    Re:FÚ_nesoulad tržeb_DAP_jak to dopadlo
    Moje zkušenost: tak jak píše 1234a - úředník z Územního pracoviště to nepočítá, dostane jen sjetinu tržeb (bez DPH) tak, jak byly tržby do systému odeslány. A tu porovná s tím, co je v přiznání. A pak pošle dopis. My na základě toho právě zjistili, že i když účtenka je naprosto v poho, do systému odchází částka blbě. Přenastavila se kasa, sepsali jsme odpověď s tím že došlo k chybě a od té doby je vše v pořádku. Pokud na FÚ došla sjetina částek s DPH, tak musela (podle mě) chyba nastat už někde v těch Pardubicích, proto si vzali týden.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).