Re: Komunikace s Finančním úřadem
jsou dvě možnosti -
výzva došla poštou, takže pokud je datovka funkční, tak FÚ udělal chybu, a zavolejte tam s tím, že nebylo doručeno dle zákona, ať pošlou opět a do datovky.
Ale to bych udělala, až když bych viděla na vlastní oko obálku od výzvy. ne že bych klientovi nevěřila, ale...
a druhá - došlo do datovky a klient vás tahá za nos. poznáte to, když nebude mít obálku
Re: Komunikace s Finančním úřadem
Jen pokud uvažuji o doručení poštou (tedy, že bylo nesprávně zasláno poštou místo do datovky) a klient si vyzvedl v zákonné 10 denní lhůtě, pak se písemnost dostala do jeho sféry, mohl se s ní tedy seznámit.
Nebude to náhodou finanční úřad namítat?
Re: Komunikace s Finančním úřadem
ano, pokud vyzvedl v zákonné lhůtě. ale já pochopila, že ne, a bylo vhozeno do schránky a vyzvedl kdoví kdy. není povinen si nic vyzvedávat na poště, když má datovku, tudíž tam je námitka naprosto v pořádku. on nenamítá, že se o písemnosti nedozvěděl, ale že mu nesprávné doručení sebralo lhůtu.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.