V ranních hodinách jsme si se zaměstnancem volali ( aby se dostavil během svých vycházek do práce ohledně podpisu), při čemž nám sdělil, že je v jiném městě. Sdělili jsme mu, že nemá vycházky, tvrdil si své a oznámil ať ho už nekontaktujeme. Tak jsme byli na příkaz vedoucích vysláni ke kontrole, protože se jednalo o problémového zaměstnance.
Takže? Nechápeme proč by jsme měli volat, myslíte, že dámy ze sociálky, když jsou na kontrolu volají?
Prve začali na personální výhružné telefonáty po dvou dnech se přišel omluvit s tím, že byl doma a lhal a že by to řešil už teď jinak a mluvil s námi.
Dámy ze sociálky nechodí, jen prostě napíšou, že je vše ok. Žádali jsme o kontrolu a věděli jsme, že je na jiné stavbě- melouch. A žádali jsem o kontrolu a během 1 hodiny napsali ze sociálky, že zaměstnanec byl zastižen doma, ale doma nebyl. Vy, jako zaměstnavatel, dle výše diskutujících "šikanujete"- odporné slovo, já si myslím, když ze sebe budete dělat blbce zaměstnanci, tak to bude OK. Jen při prohlídce jakýkoliv stránek na webu, jsou chudáci zaměstnanci. Oni mají různé páky- nemusí přijít do práce- práci máte nasmlouvanou atd., zaměstnavatel jim musí vše proplatit. Už jen čekám, kdy nám pracovnice ze sociálky sdělí, že jim ještě jsme povinni nosit svačinu a ještě si musíme zjistit, kde je. Pominu názor jedné ze zhora, zaměstnanec má povinnost hlásit, kde je. A ne, že ho budeme chudáka obvolávat, kde je. To je taky asi zaměstnankyně- "zvláštní" názor. Pracovnice ze sociálky platíme my daňoví poplatníci, kdyby musela si sama vydělat a ještě k tomu mít zodpovědnost, to by byla jiná. ALe to je u všech státních zaměstnanců. Hezký den
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.