Re: platební kalendář
Ten, kdo vede DE již od 1.10.2005 nesmí vystavit daňový doklad na přijatou zálohu. Rovněž nemá povinnost odvést DPH z přijatých záloh. Poskytovatel záloh plátci, který vede DE, nemá nárok na odpočet DPH a to ani v případě, že příjemce zálohy (byť nesmí) vystaví daňový doklad.
Re: platební kalendář
Ne, vystavujeme platební kalendář, ale ne jako zálohy, ale na pravidelně se opakující měsíční platby. Z vaší odpovědi vyplývá, že platební kalendář lze vystavit jen na zálohové platby - najdu toto někde v zákoně? Řeším to už delší dobu, i s FU, bohužel jsem se ještě nedopracovala konečného řešení (zákon o DPH je v tomto dost nicneříkající).Díky
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.