Vlákno názorů k dotazu Náhrada mzdy od M.F. - To chápu, já jen zjišťuji, jestli nenastala nějaká...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 2. 2020 11:46

    M.F. (neregistrovaný)

    To chápu, já jen zjišťuji, jestli nenastala nějaká změna. Takže stále platí, že nemocný zaměstnanec musí přijít ke konci měsíce k lékaři a ten vystaví Průkaz o trvání k poslednímu dni měsíce. Což ti mí neudělali, takže mají smůlu. Na e-portálu žádné průkazy k 31.1.2020 nevidím. To by je tam přece lékaři nahráli...Hezký den.

  • 4. 2. 2020 18:35

    Kara1 (neregistrovaný)

    Proč by nemocný zaměstnanec musel chodit ke konci měsíce k lékaři, aby mu vystavil "lístek" k poslednímu dni? Kde je psáno, že ten zaměstnanec tam musí jít a lékaře upomínat? Když začne marodit např. 20.1. a lékař mu naplánoval další návštěvu třeba 10..2., tak tam přece jít nemusí. Lékař ví, že dotyčný je stále nemocný a sám má zaslat na sociálku elektronicky hlášení o trvání nemoci k 31.1. a pak k 2.2. (= ke 14. dni). No a 10.2. buď rozhodne, že stále marodí a naplánuje mu další návštěvu, nebo ho uschopní a pošle hlášení o konci neschopnosti na sociálku.
    Takhle to má fungovat.

  • 5. 2. 2020 0:15

    JančaK. (neregistrovaný)

    Mělo Karo, ale nefunguje. Nám zatím přišlo jen oznámení o DPN a to ještě s velkým zpožděním, po 14 dnech nepřišlo nic a ke konci měsíce také nic. To, že zaměstnanec stále marodí, vím jen od něho. A toto máme už u 2 zaměstnanců, každý má jiného doktora.

  • 5. 2. 2020 18:33

    Kara1 (neregistrovaný)

    To já vím, že to nefunguje, mám takových, o kterých píšete, více. A dokonce mám i případ, kdy doktor vystavil nemoc na starém tiskopise (a to jak začátek, tak i konec - a ani přes výzvu sociálky to nenapravil, takže ten zaměstnanec v systému není vůbec - a přitom nemocný skutečně byl. Proto píšu, že by to takto fungovat MĚLO. Zatím nefunguje. Bohužel nebude jim zatím zaplacena náhrada mzdy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).