Vzhledem k tomu, že děláme měsíční uzávěrky a nejsme plátci DPH tak chceme mít co nejvíc faktur které fyzicky přijdou např. za leden v únoru zaúčtované do ledna. Ale zároveň už máme faktury za únor. Takže praxe je taková, že se zapisují lednové faktury a když je něco potřeba zaplatit z těch únorových musíme udělat poukaz.
Dělá se to tak kvůli tisku Knihy faktur který se zadává podle čísel. Takže když bychom měli na každý měsíc novou číselnou řadu mohli bychom vše zadávat průběžně a nemuseli by se dělat poukazy ...
Jde mi o to, že náš "odborník od zdroje" který nás má přidělené není schopen mi poradit a odkázal mě na příručku. Proto zkouším jestli s tím má někdo praktické zkušenosti a je to pro program opravdu takový problém nebo je to problém jen pro našeho odborníka na Gordic - protože se mi jeví že ten o tom ví asi tolik jako já...
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.