Zdravím, jestli to bylo na mě, tak děkuji za důvěru a ostatním za zastoupení v odpovědích. Nejlepší argument - "všiml jsem si já, může si všimnout i kontrola". Náhoda je blbec, třeba půjde o nějakou věc, kterou si daný kontrolor pořídil taky.
Pokud si to klient chce risknout, ať raději nakoupí, naskladní a následně prodá třeba se slevou.
Pak si dovolím doplnění, i když takové obecné rady Vám asi p.d pomohou. Vše v zájmu klienta, vzájemná důvěra je nezbytná a bez ní těžko něco budovat, jak psali kolegové. Jenže ideální klient neexistuje, takže hurá do kompromisů. Mnoho klientů si myslí, že účetní=pojišťovna na daně. Pokud si něco nějak přejí, upozorním je na rizika, a pokud si na tom trvají, ať si ta rizika nesou. Nepřijmout na sklad pořízené zboží je chyba účetního, to samé nedat neprodané do inventury a ke konci roku "nepřiúčtovat". I kdyby si přiznání podával svým jménem, tohle by na Vás hodit mohl. Takže pokud tu práci potřebujete, snažte se vyhovět tak, aby případný průšvih nešel (jenom) za Vámi.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.