Já si to také myslím. Ale když ve smlouvě bude jen napsáno:
a)cena včetně služeb 5.000,- - daním 21% (bez rozpisu služeb a bez konečného vyúčtování - prostě cena za vše)
b) rozpis položek - nájem, voda,teplo,el.en. - tak daním dle sazeb u jednotlivých plnění - a je lepší mít asi platební kalendář na služby a fakturu na nájem
c) a když je jen záloha na služby třeba 1.000,- - a není rozděleno kolik na co ? co potom? Musím přeci jako odběratel odvést DPH v případě přijetí částky.
Není to moje práce, takto jsem to objevila. Dle mého je to špatně.
Příklad a) - může být. u toho ) - rozúčtovat a u c) - jak z toho ven a odvést DPH???
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.