Bohužel mě to systém eshopu dělá sam ze dle objednávky vystaví fakturu, pokud změním.jeji stav na odesláno.
Tzn. Obdržím obj. Připravím k odeslání a jak dam odeslat, změní se objednávka na fakturu-daňový doklad.
Cili jediné reseni by bylo, posílat zákazníkům v balíčku objednávku a pote jak vyzvednou balíček vystavit fakturu-daňový doklad a poslat jim ho v emailu. A takto to uvést v OP.
Takže obj dat do stavu vyřízeno az po vyzvednuti obj. Tim pádem bude DUZP stejný den jako vystaveni daňového dokladu odpovídající datu vyzvednuti. Otázka je, když obj. nevyzednou, bude mi v tuhle chvíli chybet v ciselne rade faktura. Protože jak pisu vyse, vystavují se mi faktury vždy, podle cisla objednávky a na základě ni.
V souvislosti s tim me napadá možnost vraceni zboží do 14dnu bez udání důvodu ( 14dni od prevzeti)
Ještě se na to pořádně podívám. Změnit to případně můžu na správný způsob ze způsobu špatného, který dělá ,,kazdy.
Diky za osvětlení správného vystavování faktur-dan dokladu.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.