Přesně tak, musíte zjistit, kdy byla která exekuce doručena 1. zaměstnavateli. Měla byste mít Zl od jeho posledního zaměstnavatele, v kterém by exekuce byly uvedené a tímto pořadím se řídit. Pokud ho nemáte, tak si každý exekuční příkaz pročtěte a hledejte v něm větu např. bylo doručeno prvnímu plátci dne...... Datum tohoto doručení (tedy doručení prvnímu plátci) si napište nahoru na přední stranu, pro přehlednost.
Pokud tam něco takového nenajdete, považujte se za prvního plátce vy a za datum doručení považujte to datum, kdy byl exepříkaz doručen vám.
Pak si exekuční příkazy seřaďte podle těch dat doručení, od nejdřívějšího po nejčerstvější.
A pak sem pěkně popořadě všechny exepříkazy uveďte, u každého uveďte pořadí, datum doručení, zda jde o přednostní nebo nepřednostní a částku dluhu.Pokud byly některé exepříkazy doručeny prvnímu plátci ve stejný den, dejte jim stejné pořadí:
Např.:
1. pořadí, doručeno 15.10.2015, nepřednostní
2. pořadí, doručeno 30.10.2016, nepřednostní
3. pořadí, doručeno 1.12.2017, přednostní
3. pořadí, doručeno 1.12. 2017, nepřednostní
4. pořadí, doručeno 25.2.2020, přednostní
atd.
A důležitá je čistá mzda, takže i tu napište.
Jestli byl nemocný a vy jste se dozvídali o těch exekučních příkazech, bylo Vaší povinností informovat sociálku. Ale nejdůležitější je, že si musí zaměstnavatel při nástupu vyžádat o toho zaměstnance jeho zápočťák od posledního zaměstnavatele, na kterém buď jsou nebo nejsou ty exekuce zapsané, a z něj vycházet (pokud tedy někdy zaměstnán byl, někdo dosud pracoval jako OSVČ a teď nastoupil do zaměstnání, tak ten samozřejmě Zl mít nemůže).
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.