Názor k dotazu Prohlášení poplatníka a dlouhodobá nemoc od EvaLi - Tento výjimečný případ jsem řešila telefonicky a e-mailem....

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 12. 2020 18:33

    EvaLi (neregistrovaný)

    Tento výjimečný případ jsem řešila telefonicky a e-mailem. Telefonicky jsem s ním domluvila a dotyčný mě napsal v tomto smyslu, že má zájem nadále "podepsat" Prohlášení na rok ten a ten a uplatňuje slevy a vše ostatní beze změny, což nemůže provést osobně z důvodu pracovní neschopnosti (nějaký takový text jsem vytvořila). E-mail jsem vytiskla, vložila do Prohlášení a udělala do Prohlášení poznámku svojí rukou a podepsala. Datum "podepsání" jsem považovala "datum" přijetí e-mailu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).