Názor k dotazu Opravena faktura, vrácen rozdil od Simča - Ještě bych na Vás měla jeden dotaz. Když...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 1. 2021 19:41

    Simča (neregistrovaný)

    Ještě bych na Vás měla jeden dotaz. Když mi zákazník z nějakého důvodu vrátí zboží, mám k tomu vytvořít dobropis?1)číslují se dobropisy stejně jako faktury např od 202000001 a vždy na něj uvedu číslo opravovane faktury?
    2) když mam 2 eshopy a každy má svou fakturační řadu, musím při vytváření dobropisu mít jen 1číselnou řadu pro oba e-shopy nebo budu mít pro každý eshop svojí číselnou řadu pro dobropisy?

    je to správně nebo nemusím dobropisy vytvářet., zatím jsem ještě tuto situaci neměla ale časem jistě nastane. Ať mám vše správně vedené. Vedu DE

    Moc děkuji a přeji příjemný sobotní večer, Simča.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).